Zobacz pełną wersję : Dylemat między trzema aparatami
Hej!
Grupowicze, proszę o radę.
Jestem początkowym fotografem.
Posiadam Nikon d5300
Czyli już dawno dawno w tyle za technologia.
Mam dylemat które body kupić
D750, d810 czy d800
O tym ostatnim słyszałam złe opinie lecz nie wiem jak jest teraz.
Głównie chce fotografować w plenerze/studio
Rodzinne, dzieciece sesje
- - - - kolejny post - - - - - -
JesCze jedno. Bosy chce kupić używane, ponieważ na takie mnie aktualnie stać.
Przebieg patrzeć na najniższy, a co z kolei jak ktoś wymienił migawkę ? Czy rozprawia ze aparat działa wtedy jak ,,nowy’’?
Brałbym D800E lub D810. D750 to fajna puszka, ale teraz ciężko jakąś sensowną używkę znaleźć. Albo cena albo przebieg (lub oba) w kosmos wystrzelone.
Moje typy to D750 lub D810. I tak trzeba uzbroić się w cierpliwość i szukać aparatu w dobrym stanie.
Miałem D810. Polecam. Matryca 36 Mpix, sterowanie, budowa - wszystko na plus. Poszukaj dobrej sztuki z niskim przebiegiem i będziesz zadowolony.
A jak z przebiegiem ? Czy tak od 60 do 100 to już przesada ? Czy z niższym szukać ?
Hej.
Mam pytanie bo chce kupić używane body jednak boje się wydać ponad 3k za aparat z dużym przebiegiem a mogę wydać jedynie 3500 Max!
Na tyle pozwala mi aktualnie moj portfel
Czy warto kupić body No d810 z przebiegiem Ok 130k ?? Czy po wymianie migawki będzie sprawny i nie zrobi mi psikusa podczas pracy ?
Kojocisko
21-01-2022, 22:23
Z dużym prawdopodobieństwem na pierwszej migawce zrobi kolejne 130k i się nie zająknie.
To zależy czy 130k było zrobione w studiu, czy podczas fotografowania żużlu i zawodów off-roadowych. ;)
Migawka to nie jedyny element który może się zepsuć.
Te 60-100 tys możesz brać, długo posłużą, no chyba, że trzepiesz śluby na okrągło.
Nie zakładaj 2 wątków, powinieneś po prostu kontynuować pierwszy wątek dodając kolejne pytanie. Bo tak naprawdę chodzi o to samo - wybór aparatu.
Te 60-100 tys możesz brać, długo posłużą, no chyba, że trzepiesz śluby na okrągło.