PDA

Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Patrycja

spiritus
03-10-2021, 21:54
Skusiłem się na pierwszą sesję TFP aby nauczyć się pracy z osobami sam na sam. Przedstawiam do oceny jedno z pierwszych zdjęć jakie wykonałem. Jak wybiorę i ogarnę resztę to z biegiem czasu będzie więcej. Zapraszam :)

[1]

56627

Bartek - NinoVeron
04-10-2021, 19:28
FTP - służy do wgrywania plików na serwer :)
a sesje można zrobić TFP :) :)

OjTam
04-10-2021, 19:57
FTP - forced to pose. Mowa o Spirycie, w końcu. :lol:

Nie znam się, ale po mojemu trochę nogi słabo wyglądają: zlały się w plamę.

crusiek
04-10-2021, 19:59
Nieźle, nieźle, dobrego FTP powinieneś zabezpieczyć, puść to lepiej po SFTP xD

stock
04-10-2021, 20:31
przydałoby się nogi nieco z cienia powyciagać. Ale nie wiem czy to nie ukaże dziwnie wykrzywionej nogi w bucie..

spiritus
04-10-2021, 22:41
Kurde, fakt XD
TFP miało być. Człowiek się pomylił a dzisiaj w konsekwencji tego padł facebook xD

przydałoby się nogi nieco z cienia powyciągać. Ale nie wiem czy to nie ukaże dziwnie wykrzywionej nogi w bucie..

Właśnie dlatego ich nie wyciągnąłem.
Jedno z pierwszych ujęć z naszej współpracy i akurat podjechał samochód i przyświecił. Później przyszedł pan ochroniarz i chciał wzywać policję, że tam fotografujemy :D
Odpuściłem bo wolałem nie zniechęcać modelki do dalszych zdjęć.

Mane
06-10-2021, 22:08
FTP - służy do wgrywania plików na serwer :)
a sesje można zrobić TFP :) :)

Sesję FTP też jak najbardziej można zrobić ;)

spiritus
06-10-2021, 22:59
Dobra... już się nie czepiajcie literówki tylko powiedzcie coś więcej o zdjęciu bo sam nie wiem co o nim myśleć ;)

siemalysy
06-10-2021, 23:02
Spiryt nie znam się, ale się wypowiem. Ogólnie mi się podoba. Zmieniłbym tylko pozę modelki na taką, żeby jej głowa i wzrok skierowane były w tą samą stronę co wyciągnięta lewa noga. Chyba by było korzystniej, tak mi się wydaję.

spiritus
06-10-2021, 23:08