PDA

Zobacz pełną wersję : D 90 obiektyw

kkkrzys
27-05-2021, 05:23
Witam Wszystkich
Posiadam od niedawna nikon d90 jestem amatorem i posiadam w zestawie obiektyw AF-S NIKKOR 18-55mm1:3.5-5.6 G II ED. Proszę o doradztwo Chciał bym kupić w rozsądnej cenie drugi obiektyw z większym zumem, więc zwracam się do fachowców.
Krzysztof

poste
27-05-2021, 07:55
Proponuję używane,
- Nikon Nikkor AF-S DX 18-105 mm f/3.5-5.6 VR ED;
- Nikon Nikkor AF-S DX 18-140 mm f/3.5-5.6G ED VR;
- Nikon Nikkor AF-S DX 16-85 mm f/3.5-5.6G ED VR;

https://www.optyczne.pl/index.html?producent=77&obiektyw=all&typ=4&moc=2&szukaj=Wyszukaj&sort=
Tu można obejrzeć przed zakupem https://www.interfoto.eu/?page=produkty&id=52&b=60

eMGie
27-05-2021, 08:39
Ale potrzebujesz coś w zamian, za tego 18-55, tylko zwiekszym zakresem, czy jakieś tele typu 70-300?

majowo81
11-03-2023, 18:58
Witam,
Nowy na forum od dzisiaj, szukam tez jakiegos dobrego szkla do D90.
Zalezy mi na duzej ilosci wpadajacego swiatla, gdyz robie zdjecia w pokoju i jeszcze przy angielskiej pogodzie.
Obiekt martwy, porcelana, ceramika.
Dawno temu uzywalem D90 z obiektywem 18-105, dobrze sie sprawowal, ale chce miec jeszcze jedno szklo w zapasie.
Duzo jest informacji, czy ktos moze sie wypowiedziec, doradzic?
Dla przykladu, zdjecie z dzisiejszej sesji:
70469

PM.M
11-03-2023, 20:14
Jak chcesz coś jasnego i nie wiesz co, i to jeszcze pod nieco starawy D90, to chyba kup 35/1.8 DX.

majowo81
11-03-2023, 20:53
Jak chcesz coś jasnego i nie wiesz co, i to jeszcze pod nieco starawy D90, to chyba kup 35/1.8 DX.

A no troszke dziadzius, ale udalo mi sie kupic nowke, zobaczymy jeszcze nie przyszedl.
A 35mm biore pod uwage, ale co myslisz o 50mm lub wiecej, zdadza egzamin? Milem wysokiej klasy szklo, ale nie zdalo egzaminu, a za takie pieniadze to sie spodziewalem czegos wiecej.
Dzieki

PM.M
11-03-2023, 21:03
35/1.8 DX vs 50/1.8 to kwestia gustu czy raczej tego która ogniskowa bardziej leży. Oba obiektywy są tanie i zasadniczo przyzwoite.