PDA

Zobacz pełną wersję : Lampa reporterska do D7500

Alojzy
09-06-2020, 20:58
Cześć
Potrzebuję porady w sprawie wyboru lampy reporterskiej.
Jestem amatorem. Poszukuję lampy reporterskiej do D7500.
Czytam różne informacje i blogi na temat lamp reporterskich i mam jeszcze większy dylemat i mętlik w głowie.
Nie wiem co wybrać. Będę robił zdjęcia w mieszkaniu , w salach bankietowych, kościołach,
trochę architektury, takie typowo amatorskie itp.
Nie zamierzam rozbudowywać dodatkowego układu z lampami, po prostu chcę jedną dobrą lampę
która będzie niezawodna, z możliwością zakładania dyfuzorów i filtrów która zastąpi flesz w obecnym aparacie.
Interesuje mnie lampa nowa nie używana.
Mam następujące typy:
SB700
Yongnuo YN958 II
Metz44AF-2
A może proponujecie jeszcze inną?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Ligo
09-06-2020, 21:08
Nie wiem co wybrać. Będę robił zdjęcia w mieszkaniu , w salach bankietowych, kościołach, trochę architektury, takie typowo amatorskie itp...

Mam następujące typy:
SB700
Yongnuo YN958 II
Metz44AF-2
A może proponujecie jeszcze inną?
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

SB-700 słaba, YN nie znam, 44AF-2 słaba...

Lampa reporterska, tym bardziej używana w salach i kościołach powinna mieć moc na poziomie SB-900/SB-5000.
Takie przyzwoite minimum. Jeśli za drogo, możesz zobaczyć coś z wyższych modeli Godox/Quadralite, Triopo, czy Sunpak. Zasada jest jedna - mocy nigdy za wiele.

Fotograma
10-06-2020, 09:06
Nie pchaj się w żadne YN itp. Kup używkę SB-800. Chyba najlepsza jaką zrobił nikon. Można podłączyć 5 akku, nie przegrzewa się. SB-900 też dobra tylko lubi się przegrzać np. na komuniach. Moje dwie SB-800 pracują od wielu lat na ślubach bez żadnych problemów.

galowy
10-06-2020, 14:48
SB-700 trochę słaba, SB-800 mam posiadam od wielu lat i ma u mnie dożywocie. Często korzystam również z manualnych lamp YN. Nie miałem nigdy z nimi problemu, a mam ich trzy sztuki.