Zobacz pełną wersję : [ Astrofotografia ] Via Lactea
Hejka,
Moje pierwsze testy prowadzenia w warunkach terenowych :)
39836
Kojocisko
28-05-2020, 10:49
Nie znam się, ale bardzo mi się podoba. Chyba udana ta próba.
Nie znam się, ale bardzo mi się podoba. Chyba udana ta próba.
Dzięki. Dla mnie testy wypadły bardzo dobrze. Lekki i łatwy w obsłudze sprzęt :)
Schwefel
29-05-2020, 03:08
Zdradzisz trochę technikali? Co to za sprzęt do prowadzenia? Bo efekt jest świetny.
Sebastianito
29-05-2020, 15:43
Niebo wyszło bajecznie! Naprawdę fajny post-processing.
Zdradzisz trochę technikali? Co to za sprzęt do prowadzenia? Bo efekt jest świetny.
Jasne. Prowadzenie "Move-Shoot-Move". Sprowadza się do zamontowania na statywie, dokręceniu dodatkowej głowicy na aparat, wycelowaniu wskaźnika laserowego w Gwiazdę Północną i foceniu. Całość ustawia się w 2 minuty. Wysyłka z Chin do mnie szła miesiąc. Jestem bardzo zadowolony.
Niebo wyszło bajecznie! Naprawdę fajny post-processing.
Dzięki wielkie. W pośpiechu przed wyjazdem zapomniałem Samyanga 14 f2.8 i musiałem focić dużo ciemniejszym i węższym Nikorem 16-35 f4. Tym niemniej efekt końcowy też mi przypadł do gustu :)
Schwefel
02-06-2020, 16:19
Starter kit wystarczy, czy wziąłeś też Polar Scope?
Starter kit wystarczy, czy wziąłeś też Polar Scope?
Starter wystarczy. Szczególnie przy szerokim kącie.
niebo miodzio! piękny kolor
Kolory są do poprawy :)
A to drzewo to się chyba gdzieś spieszy :)
niebo miodzio! piękny kolor
Dzięki :)
Kolory są do poprawy :)
A to drzewo to się chyba gdzieś spieszy :)
Kurcze a mi się podobają :) Co do drzewa to pełna racja wygląda jakby miało odlecieć.
Dzięki :)
Kurcze a mi się podobają :) Co do drzewa to pełna racja wygląda jakby miało odlecieć.
Z kolorami towar trochę skomplikowania sprawa. Czy jakby ktoś wstawił zdjęcie słonia z tak ustawionymi balansem bieli, że słoń byłby fioletowym to byłyby to dobre kolory?