PDA

Zobacz pełną wersję : [ Astrofotografia ] Via Lactea

krunz
27-05-2020, 22:56
Hejka,
Moje pierwsze testy prowadzenia w warunkach terenowych :)

39836

Kojocisko
28-05-2020, 10:49
Nie znam się, ale bardzo mi się podoba. Chyba udana ta próba.

krunz
28-05-2020, 23:00
Nie znam się, ale bardzo mi się podoba. Chyba udana ta próba.

Dzięki. Dla mnie testy wypadły bardzo dobrze. Lekki i łatwy w obsłudze sprzęt :)

Schwefel
29-05-2020, 03:08
Zdradzisz trochę technikali? Co to za sprzęt do prowadzenia? Bo efekt jest świetny.

Sebastianito
29-05-2020, 15:43
Niebo wyszło bajecznie! Naprawdę fajny post-processing.

krunz
30-05-2020, 21:58
Zdradzisz trochę technikali? Co to za sprzęt do prowadzenia? Bo efekt jest świetny.

Jasne. Prowadzenie "Move-Shoot-Move". Sprowadza się do zamontowania na statywie, dokręceniu dodatkowej głowicy na aparat, wycelowaniu wskaźnika laserowego w Gwiazdę Północną i foceniu. Całość ustawia się w 2 minuty. Wysyłka z Chin do mnie szła miesiąc. Jestem bardzo zadowolony.

Niebo wyszło bajecznie! Naprawdę fajny post-processing.

Dzięki wielkie. W pośpiechu przed wyjazdem zapomniałem Samyanga 14 f2.8 i musiałem focić dużo ciemniejszym i węższym Nikorem 16-35 f4. Tym niemniej efekt końcowy też mi przypadł do gustu :)

Schwefel
02-06-2020, 16:19
Starter kit wystarczy, czy wziąłeś też Polar Scope?

krunz
02-06-2020, 19:14
Starter kit wystarczy, czy wziąłeś też Polar Scope?

Starter wystarczy. Szczególnie przy szerokim kącie.

Zahir
02-06-2020, 21:27
niebo miodzio! piękny kolor

loki_p
05-06-2020, 18:41
Kolory są do poprawy :)
A to drzewo to się chyba gdzieś spieszy :)

krunz
06-06-2020, 22:19
niebo miodzio! piękny kolor

Dzięki :)

Kolory są do poprawy :)
A to drzewo to się chyba gdzieś spieszy :)

Kurcze a mi się podobają :) Co do drzewa to pełna racja wygląda jakby miało odlecieć.

loki_p
06-06-2020, 22:30
Dzięki :)

Kurcze a mi się podobają :) Co do drzewa to pełna racja wygląda jakby miało odlecieć.