Zobacz pełną wersję : Nikon D3100
alekssaa
23-05-2020, 21:33
Witam serdecznie!
Od dziecka interesuję się fotografią, lustrzanka to zawsze było moje marzenie, które chcę obecnie spełnić, miałam dawniej aparat cyfrowy, który się niestety popsuł i z powodu braku środków na nowy aparat, pozostał mi jedynie telefon, który służył do upamiętniania chwil. Parę razy miałam okazję korzystać z lustrzanki pożyczanej, aby móc stworzyć piękne zdjęcia z wakacji.
Udało mu się zaoszczędzić ok. 600 złotych, które jestem w stanie wydać aktualnie na zakup lustrzanki. Przeglądając różne ogłoszenia i fora, wpadła mi w oko lustrzanka Nikon D3100. Mimo tego, że fotografia, zawsze mnie interesowała, jestem raczej osobą początkującą, amatorem.
Proszę bardzo Was o pomoc i opinie, czy warto zakupić 10-letni aparat?
Będę wdzięczna za każdą wiadomość i poświęconą chwilkę! :)
Za 600zł kupisz np https://allegro.pl/oferta/nikon-d5100-nikkor-vr-18-55-mm-przebieg-20602-9264411554
problem otwierania się lampy błyskowej to znana przypadłość, można to naprawić często nawet samemu ale nawet jakby całkiem się nie dało otworzyć to i tak nie jest wielka strata, a szybka kosztuje 20zł, wymiana też banalna.
Ma wady ale zestaw dużo lepszy niż D3100.
alekssaa
23-05-2020, 21:48
Spoko, dzięki za tak szybką odpowiedź
A co myślisz o tym zestawie, skoro tam cena jest 600 złotych, z uszkodzona lampą, to 630 za sprawny aparat, nie jest podejrzane, może to duży przebieg? Jak mówię, jestem laikiem, a ponoć, kto pyta, nie błądzi :P
https://www.olx.pl/oferta/aparat-nikon-d5100-obiektyw-18-55mm-CID99-IDj85Mr.html
Proszę bardzo Was o pomoc i opinie, czy warto zakupić 10-letni aparat?
Mam w szufladzie aparaty, które mają 10, 20, 30 i więcej lat. Każdy z nich robi zdjęcia, a jak się przyłożyć, to nawet bardzo dobre zdjęcia. Więc to nie wiek jest wyznacznikiem, tylko podejście, czy umiejętności. Aparat to szczegół, skup się na optyce do niego.