Zobacz pełną wersję : Są tu nauczyciele? Zdalne nauczanie.
Jestem ciekaw kto jest nauczycielem. Tzn kilka osób wiem, że jest.
Jak sobie radzicie? Czego używacie?
Jak to wszystko jest przygotowane to nie napiszę, bo bym musiał bluzgać.
Zacznę od siebie. Uczę w dwóch szkołach. Jedna pracuje na Librusie, druga na Vulcanie. Ta szkoła co ma Vulcana miała (ja uczę tam od miesiąca) podobno zawsze tak skonfigurowany program, że można było np do lekcji dodawac pliki. Inna sprawa, że żaden z nauczycieli tego nie stosował, uczniowie też nie. Teraz tez jak pytam nikt tego nie używa. Dyrekcja nie ingeruje, nie narzuca. W odróżnieniu od dyrekcji w drugiej szkole. Luzik. Uczniowie w tej szkole też jakby bardziej kumaci.
Szkoła z Libusem chce by WSZYSTKO było dokumentowane. Zero zaufania do nauczycieli. I gdyby wszystko hulało i ludzie umieli to robić, to OK. Natomiast konfiguracja aplikacji Librus jest żadna. Kilka dni temu szkoła udostępniła dysk do wrzucania plików (podpięty do librusa, tak by umieszczac tam zadania domowe i uczniów odpowiedzi na nie). Sęk w tym, że nie udaje mi się podpiąć siebie jako użytkownika do tego dysku. Wymagane jest odrębne hasło, które .. jest odrzucane. Olałem to, podpiąłem swój dysk (tzn dysk google, mam 15 GB).
Szkoła chce by wszystko było za pomoca Librusa i mamy używać aplikacji Team. Loginy i hasła są rozsyłane sukcesywnie do nauczycieli i uczniów. Nauczyciele się logują (zn próbują), tylko, że administrator rozdał loginy, ale na razie sam ich nie podpiął, więc też sie nie można zalogować. Ja na razie nawet takiego loginu nie dostałem, może dlatego, że nazwisko mam na Z. Szkolenie z tego jak tego używać ma być za kilka dni (!). Pani dyrektor jest zdenerwowana. Nie na to, że to wszystko nie działa!!!! Na to, że nauczyciele się skarżą, bo przecie wiedzieliśmy już dawniej, że ruszamy ze zdalnym nauczaniem od 25 marca. To jest jakaś paranoja.