Zobacz pełną wersję : Antropologia Kultury - badanie Forum Nikoniarze
Szanowni Nikoniarze,
Nazywam się Ireneusz Badura i obecnie jestem studentem IV roku Etnologii i Antropologii Kultury, na UW. Chciałbym prosić Was o pomoc w pracy zaliczeniowej na przedmiot „Współczesne metody badań etnograficznych”. Muszę przeprowadzić badania etnograficzne społeczności online.
Czym jest Antropologia Kultury?
- Antropologia Kultury stara się opisywać społeczne i kulturowe różnice w świecie, ale kluczową częścią każdego projektu antropologicznego jest też skonceptualizowanie i zrozumienie podobieństw między systemami społecznymi i relacjami międzyludzkimi.
Chciałbym prosić Was o przemyślenia na temat społeczności forum, relacji między użytkownikami, refleksji na temat kultury Forum. Czym dla Ciebie jest ta społeczność? Jakie zależności w niej widzisz? Jaka jest organizacja Forum, jakimi prawami się rządzi, kim się czujesz jako użytkownik? Jaka jest Twoja historia jako użytkownika?
Bardzo dziękuję za wszystkie wpisy, Administratorów proszę o wyrozumiałość i również proszę o wypowiedzi z Waszej perspektywy.
Badanie będzie przedstawiane wyłącznie na zajęciach i nie służy żadnej publikacji. Mam nadzieję, że dzięki tym wypowiedziom wzajemnie zrozumiemy siebie jako użytkowników Forum Nikoniarze.
Z poważaniem,
Ireneusz Badura
Wypowiem się, ale na końcu.
Bardzo jestem ciekaw tej oceny wzajemnych relacji, refleksji na temat kultury na forum itp. A właściwie tego, czy da sie z tego wyciągnąć wnioski służące poprawie.
Rafał_Sz
21-01-2020, 10:05
Lepiej by pasował temat "upadek relacji międzyludzkich w dobie mediów społecznościowych".
To tak w wielkim skrócie. ;)
Wypowiem się, ale na końcu.
Bardzo jestem ciekaw tej oceny wzajemnych relacji, refleksji na temat kultury na forum itp. A właściwie tego, czy da sie z tego wyciągnąć wnioski służące poprawie.
Wątek nie cieszy się dużą popularnością, może mógłbyś coś powiedzieć na wstępie, jak to wygląda od strony moderatora?