Zobacz pełną wersję : Jestem fotografem mody i właśnie założyłem bloga dla początkujących i średnio-zaawansowanych fotografów.
hellbike
10-08-2019, 14:10
Cześć. Pewnie mnie już kojarzycie?
Postanowiłem założyć bloga i podzielić się nieco swoją wiedzą i doświadczeniem. Blog dotyczy fotografii mody i portretowej :D zachęcam do czytania!
http://www.pawelbaranski.com/to-bedzie-blog-o-fotografii/
Carlos_lo
10-08-2019, 14:13
jestem pod olbrzymim wrazeniem wiedzy i umiejetnosci kolegi, nie moge sie doczekac kolejnych wpisow, szczegolowo opisujacych wszystko
A co mi tam myślę sobie kliknę w linkzora no i zostałem zaatakowany już na pierwszym zdjęciu kroczem modelki ;)
Skąd taka pewność zahaczająca o butę?
Ja nie znam.
I muszę jakoś z tym żyć...
Zaiste, ogrom wiedzy płynącej ze źródła owego jest przytłaczający...
cybulski
11-08-2019, 17:20
Cześć. Pewnie mnie już kojarzycie?
Postanowiłem założyć bloga i podzielić się nieco swoją wiedzą i doświadczeniem. Blog dotyczy fotografii mody i portretowej :D zachęcam do czytania!
http://www.pawelbaranski.com/to-bedzie-blog-o-fotografii/
Dobra inicjatywa.
kolega szalaleje wszedzie
hellbike
03-09-2019, 16:27
Cześć!
Zastanawiasz się, czym różnią się zdjęcia takie, jak na przykład na tym forum od tych tworzonych przez światową czołówkę współczesnej fotografii? Chciałbyś poszerzyć swoje fotograficzne horyzonty i wyjść ze strefy komfortu?
Zapraszam na drugi wpis na moim blogu, w bezpośredni sposób krytykujący twoje ulubione miejsca w sieci do szukania inspiracji - http://www.pawelbaranski.com/co-naprawde-liczy-sie-w-zdjeciach/ (http://www.pawelbaranski.com/co-naprawde-liczy-sie-w-zdjeciach/?utm_source=forumInternetowe&utm_term=fotografowie)
Poległem na zdaniu: "Są duże szanse na to, że są tak bardzo różne od tego, co do tej pory widziałeś i do czego przywykłeś, że uchodzi za “dobrą fotografię” – że po prostu nie będziesz w stanie ich docenić."
Autorowi życzę lepszej znajomości języka polskiego.
2pompony
03-09-2019, 19:04