Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Czy dobry wybór ??

Zuzka
20-06-2007, 09:03
Jestem amatorką - chcę wymienić swój sprzęt z analogowej lustrzanki Canona na cyfrową Nikona D40.
Czy D40 nie jest "za dobry" dla początkującej osoby w fotografii cyfrowej ? Kto mi doradzi ????? Proszę - pomóżcie!
Z góry dziękuję :)

wlasiukk
20-06-2007, 09:20
bardzo dobry - prawie totalnie zielony ludzik jak ja nawet potrafi cyknąć d40'tką zdjęcie które nie odrzuca (przynajmniej mnie)

A serio, to d40 właśnie jest dla ludzi którzy chcą zacząć przygodę z cyfrowym lusterkiem. "Za dobry" napewno nie jest, bo to chyba najprostrza lustrzanka dostępna na rynku - a teraz to i chyba najtańsza. Dla mnie wystarczająca w 100 %.

Mam nadzieję, że już wiesz, że nie będzie działał AF ze starszymi obiektywami, nie ma bracketingu, mało guziczków na body itp, oraz, że robi super zdjęcia (JPG) odrazu z puszki. Poza tym mały i lekki.

Zbigniew
20-06-2007, 09:21
http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=22110
http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=25507
http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=28080
wyszukiwarka

Zuzka
20-06-2007, 09:37
bardzo dobry - prawie totalnie zielony ludzik jak ja nawet potrafi cyknąć d40'tką zdjęcie które nie odrzuca (przynajmniej mnie)

A serio, to d40 właśnie jest dla ludzi którzy chcą zacząć przygodę z cyfrowym lusterkiem. "Za dobry" napewno nie jest, bo to chyba najprostrza lustrzanka dostępna na rynku - a teraz to i chyba najtańsza. Dla mnie wystarczająca w 100 %.

Mam nadzieję, że już wiesz, że nie będzie działał AF ze starszymi obiektywami, nie ma bracketingu, mało guziczków na body itp, oraz, że robi super zdjęcia (JPG) odrazu z puszki. Poza tym mały i lekki.

Dziękuję "zielony ludziku" :)) - właśnie podjęłam decyzję - kupuję d40 - od czegoś trzeba zacząć. Dopiero wciągam się w ten sport - więc jeszcze baaaardzo dużo muszę się nauczyć - mam nadzieję, że będę mogła wkrótce pochwalić się kilkoma w miarę dobrymi fotkami ;)