Zobacz pełną wersję : Aparat do 1000zł - pomoc w znalezieniu
Amator433
12-03-2019, 21:56
Witam, na wstępie chcę zaznaczyć, że nie znam się zbytnio na aparatach dlatego każda wskazówka będzie dla mnie cenna.
Zmieniam pracę i będę musiał czasem sporządzać dokumentację fotograficzną pojazdów, powiedziano mi że: "Byle jaka lustrzanka za 1000zł będzie ok"
Powiem szczerze, że nie chcę wydawać dużych pieniędzy na ten cel (im taniej tym lepiej) tak więc szukam lustrzanki do 1000zł.
Może u tego sprzedającego jest coś sensownego? Link (https://allegro.pl/uzytkownik/-Elektro-mix-/aparaty-cyfrowe-110618?order=d&bmatch=eyesa-a-ele-1-3-0304)
Za każdą podpowiedź z góry dziękuje :D
Do "dokumentacji fotograficznej pojazdów" to starczy smartfon albo dowolny działający aparat. Lustrzanki nie ma sensu kupować, bo ciężka i nie wiem czy będzie się chciało taszczyć, aczkolwiek myśl "byle jaka lustrzanka za 1000zł będzie ok" też jest prawdziwa. Więcej danych potrzeba.
Rysiek_O
12-03-2019, 22:06
Tak jak dobrze wyposażona kuchnia nie gwarantuje smakowitości potraw, tak i w przypadku robienia zdjęć. W lustrzance będzie dużo nastaw, guzików i niezrozumiałych pojęć. Ja bym w tym miejscu polecił smartfona. Jeśli masz takowy poćwicz robienie nim zdjęć, zapoznaj się z możliwymi ustawieniami i będzie git.
Chyba, że cały wątek jest tylko zawoalowaną reklamą firmy Elektro-mix.
MarcinSt
12-03-2019, 22:18
Jak pisali poprzednicy byle jaki kompakt zrobi bardzo dobre zdjęcie w automacie.
Jeśli koniecznie lustrzanka to może poszukaj D40 - tanio jak barszcz i obrazek na Auto przyjemny.
Amator433
12-03-2019, 22:18
Chodzi o bardziej dokładną dokumentację fotograficzną taką że przy mocniejszym przybliżeniu będzie można odczytać np. markę opony czy wyłapać uszkodzenie. Zdarzyć się może że zdjęcia będą robione w pomieszczeniu, nie wszystkie smartofny sobie dobrze z tym radzą(chodzi mi o jakość zdjęcia).
Nikon D5100 + 18-105 lub D7000 + 18-55
Myszowor
12-03-2019, 22:24
Nikon D3300 + 18-55 na początek.