PDA

Zobacz pełną wersję : Który Nikon dla amatora?

szymonetti
14-12-2018, 14:06
Witam wszystkich forumowiczów bardzo serdecznie.

Założyłem sobie na tym forum w zasadzie konto by poczytać wasze opinie, móc zajrzeć do działu giełda aby coś kupić.
Jednak też i po to by zadać pytanie...dla większości z was będzie ono może i śmieszne...mimo wszystko chciałem
zapytać o to którego Nikona kupić. Interesują mnie sprzęta używane, gdyż po pierwsze jak wspomniałem jestem typowym amatorem,
który dotychczas zadowalał się prehistorycznym już Nikonem D40x na którego nikt z was by pewnie nawet nie spojrzał.
Jak również i wiem, że to nie aparat robi sam zdjęcie a jego użytkownik, który wpierw musi się nauczyć wycisnąć z niego jak najwięcej.

Zmierzając do celu zastanawiam się nad Nikonami z serii 5xxx jak również i 7xxx

Zdjęcia jakie robię to Rodzina, czasami jakieś przyjęcie, wypady w góry, przyroda...i standardowo zdjęcia urlopowe ;)

Obiektywy jakie posiadam to też nic nadzwyczajnego kit nikkor 18 - 55 i zakupiony przez partnerkę nikkor 18 - 200 VR2

RigorMortis
14-12-2018, 14:19
Skoro masz już jakieś doświadczenie w fotografii, to nie ma co rozważać każdy wybór od D7000 w zwyż będzie dobrym wyborem. Z modelami D3000 i D5000 będziesz czuł się jakbyś chodził w za ciasnych kalesonach, niby wszystko ok, ciepło, ale tu coś uwiera, tam coś pije...

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Paw-Bor
14-12-2018, 14:19
Pół roku temu miałem podobny dylemat i wybrałem D7200 z kitem 18-140. Z czasem sprzedałem szkło i nabyłem Sigmę 50mm ART. Fajny zestaw do portretu na DX. Ogólnie polecam tego D7200. Również głównie służył do fotek rodzinnych i jakieś spacery.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

szymonetti
14-12-2018, 14:25
Gdyby mój budżet był ograniczony do 1500zł to celowali by koledzy w d7100 (widziałem, że za tyle można już go nabyć z ilością klatek 33000) czy raczej coś młodszego jak powiedzmy d5200 (d5300) nawet jeden jest obecnie w dziale giełda.

cybulski