Zobacz pełną wersję : pomóżcie wybrać bezlusterkowiec
raszejka
07-12-2018, 14:08
Miałam okazję chwilę pobawić się sony a7 (niestety nie pamiętam, która to była wersja) i chciałabym go przetestować nieco dłużej. Na początku miałam go wypożyczyć, ale kompletnie się to nie opłaca więc zostało mi kupienie używki i ewentualna sprzedaż dalej, jeśli się nie spodoba.
Tu pojawia się pytanie do Was- na którą wersję polować? Wersja I jest w bardzo przyjaznych cenach, ale czy to już nie przeżytek? Na co zwrócić uwagę przy zakupie, żeby nie trafić na bubel?
A może inne systemy oferują coś lepszego niż sony? O ile w kwestii lustrzanek z małą pomocą internetu potrafiłam skompletować swój sprzęt, tak tutaj jestem kompletnie zielona i liczę na Wasze dobre rady. :)
cybulski
07-12-2018, 14:23
W kwestii A7 i która wersja to pozostawiam Szacownej Ekipie spod znaku "psioniczno-nostalgicznego" działu :)
Natomiast z mojej strony mogę śmiało na pierwsze bezlustro polecać coś ze stajni Fuji. Powiedz coś bliżej czego oczekujesz, co fotografujesz albo chciałabyś fotografować, itp więcej o samych założeniach z Twojej strony potrzeba.
raszejka
07-12-2018, 14:57
Co mnie w sonym na pierwszy rzut oka urzekło to to, że na ekranie widać dokładnie taki obrazek, który dostaniemy (uwzględnia zmiany parametrów) nie wiem, czy to jego bajer czy wszystkie bezlustra tak mają :P
Mam pełen zestaw z lustrzanką (d7100, 3 szkła i lampę). Fotografuję trochę repo, portrety, sesje rodzinne itd.
O sonym myślałam głównie w kwestii wprowadzenia czegoś nowego do reporterki- można go używać bez lampy, bdb radzi sobie w słabym świetle no i gdyby się dobrze sprawował to za jakiś czas zamiast kupować pełnoklatkową lustrzankę pomyślałabym o przejściu całkiem na bezlusterkowce (ich waga i gabaryty też zachęcają).
- - - - kolejny post - - - - - -
No i kwestia ceny- fajnie by było się zmieścić z jakimś używanym ale w bdb stanie body i obiektywem w 5k (ale mogę też dołożyć, gdyby w tej kwocie nie było nic sensownego).
cybulski