Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Hohe Wand
Przedstawiam do oceny kilka kadrow z Hohe Wand
Zapraszam
1.
17416
2.
17417
3.
17421
4.
17418
5.
17419
6.
17420
pierwsze trzy zdjęcia mają w sobie coś mistycznego. 3 najbardziej mi się podoba ze względu na "czystość" kadru
Nikonozaur
25-11-2018, 01:02
Miejsce i warunki super, ale kadrowo i technicznie niestety nieco odstaje.
Miejsce i warunki super, ale kadrowo i technicznie niestety nieco odstaje.
Zdaje sobie sprawe, ze te zdjecia nie sa perfekcyjne.
Jestem amatorem i wystawiajac zdjecia na tym forum chcialbym uslyszec wasze opinie i podpowiedzi co moglbym zrobic lepiej.
Bylbym wdzieczny gdybys mogl troche rozwinac i napisac jak ty bys to widzial.
Pozdrawiam
Nikonozaur
25-11-2018, 20:20
Żaden aparat nie ma takiej rozpiętości tonalnej aby objąć wszystko od cieni po jaskrawe światła. Zapisany materiał jest niewdzięczny w obróbce: cienie okazują się matecznikiem szumów, światła przepałami.
Pierwsze co rzuca się w oczy to brak spójności kolorystycznej zestawu. Pierwsze trzy skopane nieprawidłowym balansem bieli. Wskazują na to fiolety w chmurach i ogólnie "dziwne" kolory. Pozostałe trzy w miarę. Najlepsza pod względem obróbki jest szóstka, tam chyba niewiele grzebałeś. :) Za to ona jest najsłabsza kadrowo - niewyraźny konar włażący widzowi w oczy nie był najszczęśliwszym pomysłem. Piątka równie słaba: drzewko piękne, ale obcięcie mu nogi.... Czwórka miałaby zadatki na coś ciekawszego jednak drzewko i taras widokowy nie korespondują ze sobą w tym układzie. W dodatku niebo masz skopane (wygląda na polar). Trójka w/g mnie jest zdecydowanie najlepsza kadrowo, oko wędruje od drzewka przez krawędź doliny i ląduje na dalekich wzgórzach utopionych we mgle. Fotkę kładzie jednak obróbka. Pozdrawiam.
3 i 4 są zarąbiaste!!!
z 3 zdjął bym odrobinę fioletów, ale tak czy siak jest mega!