PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon D2x i lampa błyskowa Nissin Di622

Gaywer
04-11-2018, 23:35
Witam
Jestem tu nowy i nie bardzo jeszcze wiem jak poruszac sie po tematach na forum ,ale mam problem z moją lampą Nissin Di622 .Dotychczas wspołpracowała z Nikonem D90 i wszystko chodziło jak trzeba .Kupiłem Nikona D2X i po podłaczeniu tej lampy dzieją sie dziwne rzeczy ,czasem błyska lub nie ,albo aparat sie wyłacza ,albo wogule nie mozna zrobic zdjecia .Czytałem instrukcje z D2x ale nie bardzo znam angielski i nie wiem jakie zrobic ustawienia zeby to chodziło .Raz udało mi sie ustawic ze lampa błyskała za kazdym razem ,ale po wł i wył aparatu przestała .Czy moze mi ktos podpowiedziec gdzie co zmienic ,albo gdzie robie bład w ustawieniach .Chce zaznaczyc ze nie jestem fotografem tylko zwykłym pstrykiem .Z D 90 radziłem sobie dobrze .Jak Wam nie sprawi to kłopotu to pomożcie

Frodo
05-11-2018, 09:05
Czołem,

D2X i jego ulepszona wersja D2Xs posiadają oprócz i-TTL dodatkowy tryb D-TTL.
Sprawdź w ustawieniach jaki pomiar błysku używasz aktualnie.

Nawiasem mówiąc świetna puszka, miałem w wersji D2Xs. Pamiętam jak robiłem nim reportaż na planie filmowym.
Była scena kaskaderska, w której samochód uderza w jadący pociąg. Do dyspozycji było 1 auto więc z oczywistych względów była tylko jedna próba.
Dzięki 8kl/s i 50 NEF w buforze złapałem to co chciałem.
Korpus wyszedł w 2005 roku kiedy to świetne wówczas nikony d70 miały 3kl/s i bufor na 4 NEF.
Wspominam z sentymentem ☺

Gaywer
05-11-2018, 09:29
Czołem,

D2X i jego ulepszona wersja D2Xs posiadają oprócz i-TTL dodatkowy tryb D-TTL.
Sprawdź w ustawieniach jaki pomiar błysku używasz aktualnie.

Nawiasem mówiąc świetna puszka, miałem w wersji D2Xs. Pamiętam jak robiłem nim reportaż na planie filmowym.
Była scena kaskaderska, w której samochód uderza w jadący pociąg. Do dyspozycji było 1 auto więc z oczywistych względów była tylko jedna próba.
Dzięki 8kl/s i 50 NEF w buforze złapałem to co chciałem.