Zobacz pełną wersję : Prośba o rade
Czy ten komputer z takimi parametrami nada się do obróbki? Mam D750 jeśli to jest istotne
Dzieki
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7607049703
Chodzi mi głównie o to że grafika ma tylko 2GB i czy to wystarczy, bo to że ramu może być mało to wiem ale to można domontowac
Nie znam się, więc się wypowiem :)
Niedawno też kupowałem komputer (używam Photoshopa) i z tego, czego zdołałem się dowiedzieć, to do pracy z PS najważniejszy jest procesor, później RAM, dysk i dopiero karta, z której prawie nie korzysta, chyba tylko przy jakiś filtrach malarskich.
Ale mogę się mylić ;)
Kojocisko
11-10-2018, 16:15
Karta graficzna przy działaniach z PS i LR nie ma znaczenia. Byleś miał wyjście DP do pracy z monitorem
Oczywiście ciut więcej pamięci by nie zaszkodziło, zwłaszcza do PS.
Ale ten balszak ma parametry co najmniej porządne.
Ja obrabiam zdjęcia w LR na niskonapięciowym i7 (dwa rdzenie, do 3,7 GHz), 16GB RAM i naprawdę nie narzekam.
"wyjście DP do pracy z monitorem "- co to znaczy
"wyjście DP do pracy z monitorem "- co to znaczy
DisplayPort to bezpośredni rywal standardu HDMI.
Eeee.... no nie bardzo... :)
Pewnie, że się nada... Obróbka to dodatek do dobrego zdjęcia, a nie środek przekazu. Jeśli obróbka zaczyna wymagać mocy potrzebnej do prostego CGI, czy renderowania wideo, to znaczy, że coś jest nie tak ze zdjęciem. No i narzędziem dobrej obróbki jest prędzej czy później monitor, nie komputer.
nikoniarz
26-10-2018, 19:30
Czy ten komputer z takimi parametrami nada się do obróbki? Mam D750 jeśli to jest istotne
Dzieki
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7607049703
Nada się jak najbardziej, choć ciut przydrogawy wg. mnie...
sokolnik
27-10-2018, 11:33
jak kabel DP polecacie? Są lepsze i gorsze? Czy brać byle jaki?
obecnie jadę na Digital Visual Interface (DVI) :)
Na czymś takim:
16101
czupacabra
27-10-2018, 11:34
Każdy jest dobry
Wysłane za pomocą Tapatalk
nikoniarz
27-10-2018, 11:37