Zobacz pełną wersję : D70s+T 28-75f/2,8 +ultra II 2GB
proszę Was o odpowiedź, czy to dobry zestaw na początek. chciałbym się dowiedzieć czy to dobre zestawienie? jeżeli coś sie źle spisuje w tym zestawie proszę Was o pomoc, poniewaz jestem laikiem. chcę robić zdjęcia z dość bliskiej odległości w sali gimnastycznej ( światło niezbyt dobre).
proszę o podanie różnic ( uwzględniając iz zaczynam) pomiędzy d70s a d80 - który korpus byłby lepszy dla mnie na poczatek.
odnośnie obiektywu - czytałem wiele rekomendacji i dla tego zdecydowałem się T, choc nie wiem czy to wybór dobry... proszę o pomoc.
karta to następny problem... czy biorąc pod uwagę zachęcanie oraz dobre opinie na forach internetowych, czy mozna jej wziąć pod uwagę kupna?
proszę o opinię.
z góry dziękuję.
pozdrawiam.
hugon.
GrzegorzPPP
14-06-2007, 07:31
kartę można brać, tylko musisz uważać żeby nie kupić podróbki. Na allegro jest sprzedający o nicku izdrowak karty od niego są oryginalne na 100%
stachmuszel
14-06-2007, 07:47
No hej!
Jeśli chcesz robić zdjęcia z bliskiej odległości to wg. mnie lepiej sprawdzi się Tamron 17-50/2.8. Jakościowo porównywalny optycznie do T 28-75/2.8 (czyli b.dobry). Korpus D70S - bez uwag. Sam posiadam, używam i bardzo chwalę. Trzeba go dobrze poznać, bo na początku możesz czuć niedosyt. Co do szybkości kart pamięci - nie przeginajmy. Testowałem przeróżne - nie widzę różnicy w szybkości działania. Jeśli są, to pomijalne.
Pozdro.
Mam taką kartę i złego słowa nie powiem - spisuje się bdb. T 28-75/2,8 też zbiera raczej pozytywne opinie - jasny, solidny, ostry i z pewnością godny uwagi.
Dziękuję za podpowiedzi i proszę o więcej.
jezeli mozesz kupic za dobra cene to jak najbardziej polecam
nie mniej jednak szerokiego kata bedzie Ci bardzo brakowalo...
tutaj mozesz postawic na ciekawa tokine 12-24/f4 czy tez na sigme/tamrona 18/17-50 ... niestety poprzez fakt krotkiej ogniskowej mozliwe ze bedziesz zmuszony do zaglowania obiektywami.