Zobacz pełną wersję : polar Hoya 67mm
Hej,
co prawda pomógł mi już jeden forumowicz - dzięki !
ale chciałbym większego grona jeszcze zapytać....
potrzebuję filtr polaryzacyjny, kołowy 67 mm, dla mnie, czyli totalnego amatora, ale z ambicjami, na razie bez efektów ;-)
co byście mi radzili kupić ? nie chce wydać za dużo pieniędzy....
Myślałem o zielonej Hoya za 125 zł.
A może lepiej dozbierać i kupić coś lepszego (droższego)?
Będę wdzięczny za pomoc.
ps. przejrzałem wątki o tej tematyce, ale nie udało mi się ostatecznie zrozumieć i odpowiedzieź na moje pytanie.
zmniesz obiektyw na lepszy to bedziesz zmienial filtr na lepszy. Moim zdaniem lepiej odrazu doplacic do B&W , MArumi, heliopan to juz znacznie za wysoko:)
A możesz podać konkretne modele ? sorki, ale jestem trochę zielony w tym temacie, no i gdzie najtaniej kupię.
B+W cir pol okolo 310zl za 67
heliopan to 400+ :)
marumi dhg 67 to 287zl ceny z AlleDrogo
mam marumi dhg 67 za 210zl ci moge ożenić
A ja z uporem maniaka zaproponuję Cokina. Jeśli oczywiście zamierzasz kupić kiedyś także inne filtry, czy akcesoria.
a ja popre pebees (http://forum.nikon.org.pl/member.php?u=1783)'a i tez Cokina polece , ale teraz jest mi wygodniej na normalnych filtrach
giziol: to jest slim oczywiście ?
nowy, nieużywany ?
Moim zdaniem Hoya zdecydowanie lepiej by pasowała, to nie kwesta dozbierania pieniędzy na filtr innego producenta tylko doboru dobrego pośród różnorodnych filtrow Hoyi (to chyba się tak odmienia ;])
fader_audio
17-06-2007, 14:19
Witam. Ja mam kołowy hoya polar, cir ten koszt ok 150-160zl, jak narazie jestem zadowolony, nie wiem może i warto dopłacać większa kase na polara ale czy aż taka różnca w jako.śći obrazu by była to nie wiem. Dla mnie jak narazie wystarcza.
Za dobrą jakość(czy też polar) zawsze warto dopłacać. Dla mnie najważniejsza jest pewność ze zakupiony sprzęt to nie pieniądze wyrzucone w błoto, a że osobiście jestem fanem Hoyi to mogę przytaknąć fader_audio, że masz powody do zadowolenia.