PDA

Zobacz pełną wersję : Program do szybkiej obróbki zdjęć

Против людей
30-06-2018, 19:32
Szukam darmowego programu do obróbki zdjęć. Przed formatem dysku korzystałem z galerii fotografii w usłudze Windows live. Microsoft z tego co wyczytałem nie wspiera już tego projektu i nie mogę tego programu już zdobyć. Chodzi mi o coś podobnego, program w którym mógłbym przewijać zdjęcie po zdjęciu i poprawiać podstawowe walory takie jak prostowanie, kadrowanie, jasność, zacienienie, sterowanie kolorami itp. Taki program jest dla mnie ważny, bo jestem fotografem sportu i galerię ze zdjęciami muszę wrzucić jak najszybciej po meczu, nie mam więc czasu na obróbkę każdego z 70 zdjęć w Photoshopie. Próbowałem już ViewNX 2, nie przypadł mi do gustu. Znacie inne tego typu podobne programy? Mile widziane darmowe :)

Borat1979
30-06-2018, 21:02
Raw Therapee, Luminar, ON1 Photo

Vertidonar
02-07-2018, 12:24
DXO 11 jest ciągle darmowe i działa tak jak napisał autor wątku.

pawl_s
02-07-2018, 12:58
Darktable tez jest darmowe

Nican
02-07-2018, 13:08
do szybkiej pracy to irfanview
- czyta blyskawicznie rawy , do najprostrzej obrobki .
kolor to raczej tylko Autokorekta

pawl_s
02-07-2018, 13:27
Przypuszczam ze sporo „przeglądarek” tez Ci to umożliwi. Na przykład Fastatone.

pawl_s
02-07-2018, 13:54
Przypuszczam ze sporo „przeglądarek” tez Ci to umożliwi. Na przykład Fastatone.

grizz
02-07-2018, 18:00
PRzy pracy komercyjnej, ani Irfan, ani Faststone darmowe nie są.

And.N
02-07-2018, 18:24
do szybkiej pracy to irfanview
- czyta blyskawicznie rawy , do najprostrzej obrobki .
kolor to raczej tylko Autokorekta

IrfanView nie czyta RAW-ów, a tylko zaszyty w RAW podgląd jpg. Kompletnie nie nadaje się do RAW, nawet do najprostszej obróbki. JPG i owszem do prostej obróbki się nadaje. Tak w ogóle to raczej należałoby traktować ten program, moim zdaniem, jako przeglądarkę zdjęć (zamiast tej w windows) i w tym jest dobry (sam go do tego celu używam).

Borat1979
02-07-2018, 18:32