Zobacz pełną wersję : Nikon D5600 + AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
Witam
Jestem nowy w 'świecie' lustrzanek cyfrowych, stąd moje pytanie. Zakupiłem Nikona D5600 z obiektywem AF-P DX 18-55 VR. Chciałbym dokupić obiektyw z większym zoom'em. Poszperałem w internecie i znalazłem taki AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED, bardzo polecany dla amatorów. Pytanie moje jest następujące. Czy bez problemu będę mógł korzystać ze wszystkich funkcji mojego aparatu jaki i obiektywu w tym zestawieniu.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Tak, wszystko będzie działało. Ale lepszy i dużo tańszy, co rzadkie, jest 70-300 AF-P DX VR
https://www.nikon.pl/pl_PL/product/nikkor-lenses/auto-focus-lenses/dx/zoom/af-p-dx-nikkor-70-300mm-f-4-5-6-3g-ed-vr
Jest na forum wątek o tym szkle, poczytaj. Popatrz też na wymiary i porównaj ciężar tych obiektywów.
Właśnie nad tym obiektywem zastanawiałem się wcześniej. Ale w tym AF-S podobno jest dużo szybszy silnik AF. Czy to robi znaczną różnicę? Potrzebny mi jest obiektyw na podróże w cenie dość przystępnej.
Jest dokładnie odwrotnie.AF P jest szybszy i cieńszy. Wielkość a raczej malosc tego obiektywu w podróżach jest ogromna zaleta
Cholerny telefon. Szybszy i cichszy, nie "szybszy i cieńszy";)
Załapałem :) wiec dobrym posunięciem było tu napisać, bo przepłaciłbym za tamten obiektyw :) Mam nadzieję, że taki zoom mi wystarczy
Ale w tym AF-S podobno jest dużo szybszy silnik AF.
Te wpisy są sprzed kilku lat, gdy nie było jeszcze AF-P.
Mam obydwa i polecam AF-P
Miałem 70-300 AF-S i nie widzę potrzeby powrotu ani minusów AF-P DX. Poczytaj wątek o tym szkle, nie ma się co powtarzać.