PDA

Zobacz pełną wersję : Wymiana lamp studyjnych

mick1
31-03-2018, 11:42
Na wstępie powiem, że nie znam się na tym i proszę mądrzejszych o poradę.
Żona prowadzi małe studio foto. Ma dwie lampy DPIII400 i zapotrzebowała dwie nowe.

Chciałbym Jej zrobić niespodziankę i zamiast kupować 2 takie same, kupić 4 lepsze (złożyło się tak, że mam troszkę zaskórniaków, które mogę przeznaczyć na ten cel).
Wydać chcę do 10 tys. (i ani grosza więcej)
Czy zestaw:
4x Quadralite Pulse Pro X 600
4x QuadraLite AIR 260
1x Quadralite Navigator X2 N
jest sensownym pomysłem?

Fotografia portretowa + moda
Czy jeszcze coś mogę dopowiedzieć, aby pomóc w wyborze?
Dziękuję.

ksh
31-03-2018, 13:49
Ja tu dostrzegam jeden bardzo ważny problem że to żona zapewne wie co potrzebuje i na tym się zna, a czy my możemy wiedzieć co twoja żona potrzebuje i czy te lampy co wymieniłeś będą miały sens w jej małym studio ?
Czy będzie miała gdzie to postawić ?
Może lepiej za tą kasę kupić system mocowania sufitowego i dokupić podobne lampy jakie ma ?

Wujot
31-03-2018, 13:55
Na wstępie powiem, że nie znam się na tym i proszę mądrzejszych o poradę.
Żona prowadzi małe studio foto. Ma dwie lampy DPIII400 i zapotrzebowała dwie nowe.

Chciałbym Jej zrobić niespodziankę i zamiast kupować 2 takie same, kupić 4 lepsze (złożyło się tak, że mam troszkę zaskórniaków, które mogę przeznaczyć na ten cel).
Wydać chcę do 10 tys. (i ani grosza więcej)
Czy zestaw:
4x Quadralite Pulse Pro X 600
4x QuadraLite AIR 260
1x Quadralite Navigator X2 N
jest sensownym pomysłem?

Fotografia portretowa + moda
Czy jeszcze coś mogę dopowiedzieć, aby pomóc w wyborze?
Dziękuję.

Dla mnie to bez sensu.
1. Nie ma specjalnych korzyści z jednakowych lamp. Lepiej mieć np coś silnego jako np lampę główną (ciężką) i np coś lżejszego do powieszenia nad głową (albo na niezbyt zobowiązujący wyjazd). Podobnie ze statywami - po co Ci wszystkie jednakowe. Lepiej mieć boom-a ale też karzełka i to bardzo niskiego.