PDA

Zobacz pełną wersję : D50 i jego nie pracujaca lampa...HEEELP !!!

Orfi
21-09-2005, 08:04
Witajcie ! jako że jestem tu pierwszy raz..prosze o wyrozumiałosc .
Możliwe ze mój problem jest prozaiczny , ale nie mam doświadczenia jeszcze z SLRami...mianowicie zakupiłem niedawno D50 (wcześniej posiadałem Coolpixa 5700) , puki co ładowałem akumulator dopiero raz, więc moze stąd wynika problem. a mianowicie..po włączeniu aparatu i ustawieniu na "zieloną małpę" lampa uruchamia się kilka razy, potem zaś spust migawki jest zablokowany...i chroniczny brak flesza jednocześnie.Na wyświetlaczu nie pali się "zielony piorun" wskazuący na gotowośc lampy...możliwe ze to problem akumulatora..ale to czemu wskaźnik jeego naładowania jest na full ? po wyłączeniu aparatu , odczekaniu kilku chwil, historia się powtarza..lampa jest ..pare razy "cyk" i lampy niet....czy ktos sie spotkał z takim objawem?
Byłbym wdzięczny za info bo to mnie irytuje na maxa...
Mat

szymony
21-09-2005, 09:28
Sprawdź to samo w manualu. Jeżeli możesz wyzwolić migawkę, a błyskograt nie będzie działał, to na jesteś w domu (czytaj niestety serwis, błyskograt kaput). A jak również nie będziesz mógł wyzwolić migawki to również serwis, ale w tym wypadku to raczej nie wina błyskograta.
Mam nadzieję że robiąc swą próbę nie strzelałeś jak z pepeszy, bo w takim wypadku żaden akumulator nie jest w stanie naładować kondensatora błyskograta, w tak krótkim czasie. :wink:

Orfi
21-09-2005, 09:33
dzięki za poradę...mam nadzieję ze wszytko wróci do normy i że nie będę musiał go reklamować...a tak swoją drogą...czy nową baterię..akumulator..powinno się formatować ..tak jak w przypadku komórkowych baterii ? ja swoja pierwszy raz ładowałem (jak dotąd jedyny raz) około 4 h.

irekka
22-09-2005, 08:03
Nie formatować tylko formować - było o tym kilka razy - użyj szukaj.

Orfi
22-09-2005, 08:08