PDA

Zobacz pełną wersję : Ustawienia manualne P900

load6
03-02-2018, 18:48
Chodzi o to że w manualnych ustawieniach wszystkich parametrów P900 jestem totalnie zielony (ogólnie fotografii także , jestem początkujący)
Muszę zrobić zdjęcia pomieszczenia z dwoma różnymi źródłami światła (jedno jest jaśniejsze , drugie ciemniejsze) .
Zdjęcia będą samego pomieszczenia nie źródła oświetlenia.
I teraz jakie ustawienia do tego dobrać aby był jak najbardziej "rzeczywisty" stan oświetlenia pomieszczenia (zwykły pokój ok 20mkw). Chodzi o to jak robię zdjęcia automatem to tego po prostu nie widać . No i muszę także określić jakie parametry ustawiłem na sztywno w aparacie , muszą być jednakowe dla oby dwóch źródeł oświetlenia ale mam nadzieje że będzie widoczna różnica.
Mam nadzieje że rozumiecie mnie o co chodzi .

GonzoG
03-02-2018, 22:24
Należy takie dobrać, aby było dobrze....

Nikt ci więcej nie powie, bo nikt nie jest wróżką, aby wiedzieć o jakim pomieszczeniu, z jakim światłem, ani co chcesz dokładnie osiągnąć.
Poza tym to co piszesz się nie trzyma kupy... Skoro mowa o zdjęciu, to nie ma znaczenia ile źródeł światła, parametry zawsze będą jednakowe dla wszystkich źródeł.
No i mowa o zdjęciu - aparat nie widzi tak jak człowiek. Nie da się od tak zrobić zdjęcia aby było tak jak widzi człowiek.

load6
04-02-2018, 18:30
Odpowiedź znalazłem na forum z latarkami :)
Chciałem uzyskać informacje jakie parametry ustawić aby uzyskać coś w tym stylu jak na poniższym gifie i zdjęciu , no i się udało , o to właśnie mi chodziło .

4503

Camera-settings: ISO100, F/2.7, WB daylight, 4 sec, 35mm
4504

Poza tym to co piszesz się nie trzyma kupy... Skoro mowa o zdjęciu, to nie ma znaczenia ile źródeł światła, parametry zawsze będą jednakowe dla wszystkich źródeł.