Zobacz pełną wersję : Nikon d7200 vs d5600
Witajcie.
Przymierzam się do kupna swojej pierwszej lustrzanki, aczkolwiek nie jestem totalnie zielony...Coś tam w głowie się obija. Generalnie po studiowaniu forum i dyskutowaniu w innym wątku, wybieram między d7200 a d5600. Oczywiście chciałbym wydać jak najmniej ale też żeby kupić aparat ciut lepszy niż moje obecne umiejętności żeby uczyć się z aparatem. Do d7200 przekonuje mnie jakość zdjęć, górny wyświetlacz z parametrami, napęd autofokusa oraz uszczelnienie. Za d5600 przemawia cena i uchylny wyświetlacz. Oprócz tego podobno d5600 jest gorzej wykonany (tzn plastik a d7200 to jednak metal).
Do aparatów zamierzam dokupić sigma 17-50 albo tamron 17-50.
Teraz pytanie do Was...czy jakość wykonania obu aparatów jest faktycznie widoczna? No i wyświetlacz...czy lepiej mieć ten górny i stały ekran czy jednak dotykowy i uchylny ekran ale na górze już bez tego mniejszego?
Pomocy :-)
Pozdrowienia
Pytania dość jasne ale czy ktoś będzie potrafił napisać co lepsze dla Ciebie? Ja np. wolę pokręcić kółkiem zamiast dotykać szkiełka więc dotykowy ekran był u mnie na ostatnim miejscu (nastepny pewnie już będzie taki bo innych nie będzie). Nie przepadam też za wodotryskami typu Wifi, gps i inne. Zerkam często na mały wyświetlacz. Miałem krótką chwilę wahania czy kupić 7100 czy 5xxx. Po wzięciu body do rąk decyzja zapadła w dwie sekundy. Zdecydowanie przyjaźniejszy dla moich rąk jest 7xxx. Większy, sprawia wrażenie solidniejszego. Po prostu idź do sklepu i przymierz :smile:
W pełni się zgadzam z gremed.
Seria 7xxx ma sporo zalet nad tańszymi modelami, weź pod uwagę, że w tych tanich modelach nie masz mikroregulacji, do starszych obiektywów przyda się też silnik. Nie wspominając o dużo lepszej ergonomii