PDA

Zobacz pełną wersję : Jaka lampa błyskowa pod D500 - najlepszy stosunek cena/możliwości?

Piechu
21-11-2017, 15:56
Dobry wszystkim, na wstępie od razu zaznaczam, że na lampach nie znam się ni huhu. Szukam uniwersalnej lampy pod D500, której zakup nie doprowadzi do bankructwa. Lampa owa ma błyskać i na imieninach u cioci i byłoby też miło gdyby np. można było się wspomagać takim błyskadełkiem okazjonalnie na zawodach MTB. Znajdzie się coś takiego?

Zom53
21-11-2017, 16:41
Używka SB 800. Lampa niezawodna i nie do zdarcia.

Frodo
21-11-2017, 16:47
Używam od lat kilka sb-800 i sb-900.
Dodatkowo jeszcze kilka sb-80DX w manualu.
Wszystko działa świetnie.

Piechu
21-11-2017, 17:16
Kurcze, akurat jeśli chodzi o lampy to mam dziwną awersję do sprzętu używanego.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

madebyzosiek
21-11-2017, 17:26
Nie ma co się bać używek. Za przedmówcami, poszukaj SB800, a jeszcze fajniej SB910, bo wspomaganie AF z SB800 robi trochę bałagan w D500 i trzeba je wyłączyć ;)

Piechu
21-11-2017, 17:31
czyli sb-800 odpada a sb-910 mało na rynku, a jak już są to ceny jak na batorym ;)

madebyzosiek
21-11-2017, 17:33
No fakt, ale się da, choć dzisiaj używki zadbane chodzą po 1200-1400... Ja za nową dawałem 1550 zł ;) Ale warto. Czasem na forum ktoś sprzedaje, szukaj.

Piechu
21-11-2017, 17:55
a czy wśród chinoli jest coś wartego uwagi?

madebyzosiek
21-11-2017, 17:57
Najlepszy chinol z jakim mi się pracowało, to Yongnuo 568 EX. Ale jednak przy SB910 nie ma startu...

Piechu
21-11-2017, 18:21
Czyli wychodzi na to, że A trza iść w używkę (nie lubię), B trza wydać ponad tysiaka (bardziej nie lubię)... och. Same złe wieści ;)

madebyzosiek
21-11-2017, 18:29
Ale z perspektywy czasu myślę, że warto wydać tego tysiaka na używkę :) Satysfakcja gwarantowana :)

Piechu
21-11-2017, 18:45