PDA

Zobacz pełną wersję : Lampa Speedlite YN560 iv

Anetka91
20-11-2017, 23:36
Witam, jestem tu nowa - sprowadza mnie tutaj pewien problem.
Kupiłam niedawno aparat NikonD710 (mój pierwszy aparat :) ) i również wczoraj dokupiłam lampę speedlite YN560IV - problem polega na tym że jedynie w Trybuie SCENE - wychodza zdjęcia okey - pozostałe są cieme. Zaznaczę że próbne zdjęcia wykonuje w zupełnej ciemni (jedynie przy uruchomionym TV) - dziękuję za wszelkie rady - ze względu na to że jestem początkująca :)
liczę na wyrozumiałość

forfiter
21-11-2017, 00:05
Witam, jestem tu nowa - sprowadza mnie tutaj pewien problem.
Kupiłam niedawno aparat NikonD710 (mój pierwszy aparat :) ) i również wczoraj dokupiłam lampę speedlite YN560IV - problem polega na tym że jedynie w Trybuie SCENE - wychodza zdjęcia okey - pozostałe są cieme. Zaznaczę że próbne zdjęcia wykonuje w zupełnej ciemni (jedynie przy uruchomionym TV) - dziękuję za wszelkie rady - ze względu na to że jestem początkująca :)
liczę na wyrozumiałość

To jest manualna lampa błyskowa i wszystkie parametry musisz ustawić sobie sama. Dobrze jest mieć przy tym pewną świadomość i doswiadczenie.

Anetka91
21-11-2017, 00:12
Czy jesteś w stanie coś podpowiedzieć ?

Rafix84
21-11-2017, 00:13
Jeśli zaczynasz ciężko będzie bez i-TTL. Dokup tanią lampę z i-TTL , YN się przyda później.

Anetka91
21-11-2017, 00:40
Np jaką lampę??

ksh
21-11-2017, 00:47
np Triopo TR-982II N lub coś z droższych yongnuo posiadajacych TTL nikon.

r_m
21-11-2017, 01:30
wczoraj dokupiłam lampę speedlite YN560IV

Jeśli możesz, zwróć tą lampę, i kup jakąś obsługującą iTTL, jak koledzy pisali. Tej samej firmy to będzie YN565, 568, albo 685 (oczywiście muszą być w wersji dla Nikona) - ta ostatnia może być dobrym pomysłem na przyszłość, bo ma wbudowany odbiornik do radiowego wyzwalania błysku. Gdy zdobędziesz trochę doświadczenia i zechcesz robić zdjęcia z lampą poza aparatem, wystarczy dokupienie zgodnego nadajnika.