Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : d70 i err

emkg
18-09-2005, 14:28
Witam.
Mam pytanie : czy ktoś już się spotkał z takim problemem : w trakcie robienia zdjęć kolejne okazuje się być jakby "totalnie" niedoświetlone (na pierwszy rzut oka jakby nie było nic, czarny wyświetlacz - po przyjrzeniu się - coś tam widać. Dźwięk migawki/lustra jest zupełnie inny - suchy, cichszy. Kolejne zdjęcia dają ten sam efekt. Czasem pomaga wyłączenie i ponowne włączenie aparatu. Mija samo - po kilku - kilkunastu minutach. Nie jest to wina aku - świeżo ładowany (także na nowych bateriach ten objaw się pojawia). Aparat ms 3 miesiące, zrobiłem ok 4000 zdjęć. Nie próbowałem aparatu resetować - nie wpadłem na ten pomysł - w końcu jestem informatykiem ... Trochę się obawiam - jak czytam ( i słyszałem) kontakt z serwisem Nikona bardzo boili :(.

Lolas
18-09-2005, 14:39
Chyba nie ten dzial (D70 to nie coolpix. no chyba ze w Fotopajacu)...

Problem ktory opisujesz juz pojawial sie na forum. Niestety nie obejdzie sie bez wizyty w serwisie :-(

piokrzys
18-09-2005, 20:41
Możesz jeszcze spróbować wyczyścić styki obiektywu i body, reset niewiele da - jest to reset zegara(jeśli myślisz o ukrytym przycisku).
Niestety, miałem ten sam problem, przypadłość ta ujawniła się już po około 400 fotach, zbagatelizowałem ją, po 5000 fot body wysiadło całkowicie, czekam już 1,5 miesiąca na naprawę i gniew we mnie kipi!!!

emkg
19-09-2005, 10:50
już się boję - bolesne jest to, że jadę w Biesy za 1,5 tygodnia i sprzęt MUSI być sprawny :(. Nie wiem - jak oddam do serwisu a tam mnie uziemią to się utopić przyjdzie ...

Lolas
19-09-2005, 11:49
skoro wyjezdzasz za 1,5 tyg. to mozesz zapomniec o naprawie w takim terminie. Zaryzykuj - moze podczas wyjazdu aparat nie padnie na amen ;) Lepiej pofocic troche niz wcale :)

qbk
19-09-2005, 15:59
skoro wyjezdzasz za 1,5 tyg. to mozesz zapomniec o naprawie w takim terminie. Zaryzykuj - moze podczas wyjazdu aparat nie padnie na amen ;) Lepiej pofocic troche niz wcale :)