Zobacz pełną wersję : XXI
seawolf001
09-11-2017, 04:18
XXI samotność
641
XXi indywidualność
642
badtorro
09-11-2017, 11:19
XXI samotność
641
XXi indywidualność
642
Nie znam się to się wypowiem :-)
Technicznie bardzo fajnie
Przekaz gorzej. Na jedynce bym dodał modelowi smartfon albo komputer z logiem facebook albo Instagram
Przekaz dwojki wogóle do mnie nie trafia
Mnie się tu nie podoba jedna rzecz... przeraźliwa gładkość tych obrazów, może jak by to delikatnie podostrzyć... dodać odrobinę "szumu". Pomysłowość lubię, ale jakoś te tytuły nie podchodzą mi, trącą taką sztucznością ;) :)
seawolf001
09-11-2017, 12:34
Dziękuję za oglądanie i komentarze.
seawolf001
09-11-2017, 14:09
Nie znam się to się wypowiem :-)
Technicznie bardzo fajnie
Przekaz gorzej. Na jedynce bym dodał modelowi smartfon albo komputer z logiem facebook albo Instagram
Przekaz dwojki wogóle do mnie nie trafia
Dzieki. Zaskoczyles mnie. Myslalem , ze wlasnie poleglo technicznie. To jedne z pierwszych 10 moich zdjec ( nie licze zdjec z pleneru jacka - inna tematyka).
- - - - kolejny post - - - - - -
Mnie się tu nie podoba jedna rzecz... przeraźliwa gładkość tych obrazów, może jak by to delikatnie podostrzyć... dodać odrobinę "szumu". Pomysłowość lubię, ale jakoś te tytuły nie podchodzą mi, trącą taką sztucznością ;) :)
Czesc frogi
Probowalem podostrzyc ale jest jeszcze gorzej. Mialem tylko jednego fantoma i zdjecie sklada sie z 7 oddzielnych klatek. Gdy zaczynam ostrzyc robi sie wyklejanka.
Mialem tylko jednego fantoma i zdjecie sklada sie z 7 oddzielnych klatek
A ja głupi kombinuje po jaką ch... wam tyle fantomów :p
Co do tematu, podoba mi się pomysł, coś nieszablonowego, nowego.
Pasuje tylko, aby zdjęcie zawierało jakąś historię
Mi na przykład drugie kojarzy się z czymś w rodzaju sądu .
seawolf001
09-11-2017, 18:16
A ja głupi kombinuje po jaką ch... wam tyle fantomów :p
Co do tematu, podoba mi się pomysł, coś nieszablonowego, nowego.
Pasuje tylko, aby zdjęcie zawierało jakąś historię