Zobacz pełną wersję : Nikon 55-200 VR ll
Jako że jestem tutaj nowy Witam wszystkich.Posiadam Nikona 5500 wraz z kitem 18-55 czyli taki jaki był w zestawie.Wyjezdzam na wakacje do Tajlandii i pomyślałem że dobrze byłoby gdybym miał obiektyw ,ktorym będę mógł trochę więcej przybliżyć fotografowany obiekt etc.Nie znam się na tym wogole,dlatego zwracam się do Was.Mam możliwość kupienia prawie nowego 55-200 na gwarancji za około 400 zł.Czy to jest dobra cena?
Druga sprawa, czy mam pozbyć się 18-55 jak zakupie ten drugi czy lepiej zatrzymać go ,bo może się przydać.
Proszę o dość szybka pomoc bo czas nagli.
Dziękuję i pozdrawiam
Za 400 zł warto. Nie warto pozbywać się 18-55, to uzupełniające się zakresy. Ale jeszcze bardziej warto kupić N70-300 AF-P VR, też stosunkowo niedrogi a jakościowo dużo lepszy od tego 55-200.
Na pewno jest to VR II? Może to jednak pierwsza wersja? Chociaż jako pierwsze tele to i tę wersję wspominam z sentymentem ;)
A ja uważam, że nie warto (jeśli ma to być obiektyw na dłużej).
Za ok 900-1000zł jest całkiem nowy AF-P 70-300 DX. Jest to obiektyw dużo lepszy od 55-200.
Natomiast, jeśli chcesz obiektyw tylko na ten wyjazd, a w tej chwili nie dysponujesz większą gotówką, to przy tej cenie jest szansa, że nie stracisz gdy go sprzedasz za kilka miesięcy.
No ważna rzecz - jak kupisz tego 55-200 nie zachłystnij się nim, bo jako pierwsze tele może wydać się super, ale tylko do czasu porównania z jakimś lepszym obiektywem.
Zgadza się.Chce go na ten wyjazd.Nie chce wydawać kasy na inny lepszy.Ten wyjazd pochłonie naprawdę sporo.
Rafał_Sz
10-11-2017, 14:50
Sprzedaj 18-55 i kup sobie 18-200VR. Nic tak nie wkurza jak taszczenie szkieł na dalszej wyprawie i żonglowanie obiektywami. A tak w jedną kieszeń zapasowe aku, w drugą karty pamięci a aparat w ręce. I luzik. ;)
A co powiecie o takim sprzecie?
TAMRON 70-300mm f/4-5.6 Di .własnie go znalazłem .Wiem tyle ,ze nie ma stabilizacji.Co bardziej byscie polecili ten czy wspomnian 55-200 VR II?