Zobacz pełną wersję : jakie body d3300 czy d5200 pomocy
ferdek79
09-10-2017, 20:29
mam obiektyw nikon 18-105. mogę mieć body d3300 lub d5200 proszę bardzo o pomoc jestem tu nowy. Proszę może ktoś doradzi. Muszę się szybko zdecydować. czytałem o lepszej matrycy w d3300 no i expeed 4 za to w d5200 więcej pól autofkusa. Jestem amatorem i bardzo proszę o poradę.
Generalnie występują jeszcze w elektromarketach więc podejdź, przymierz, pobaw się gibanym ekranem i na dobrą sprawę wybierz, który się bardziej spodoba.
PS
Jak w wizjerze będzie ciemno poproś o wsadzenie aku.
Podłącze się do pytania. Jaka jest dobra cena za Nikona D3300 + prawie nieużywany kitowy obiektyw? aktualnie nie wiem jaki przebieg, ale na pewno nie jest mocno zajechany.
Jakbym miał wybierać między d3300 a d5200 to zdecydowanie d5200. Różnicy w matrycach nie zobaczysz a d5200 ma zdecydowanie wiecej do zaoferowania jest mniej wykastrowany no i gibany ekran.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Podłącze się do pytania. Jaka jest dobra cena za Nikona D3300 + prawie nieużywany kitowy obiektyw? aktualnie nie wiem jaki przebieg, ale na pewno nie jest mocno zajechany.
Musiałbyś obserwować ceny końcowe aukcji, ewentualnie odjąć z 10% zostawionych na zwyczajowe negocjacje od ofert olx. Strzelam, że ~1200, ale nie śledzę tego modelu, więc to tak na oko mocno i możliwie, że niedokładnie. Dopytaj jeszcze o dowód zakupu i pochodzenie.
D5200 śmiało można brać i to sprzęt na wiele lat, a rozbudowa o obiektywy później da więcej niż myślenie o kolejnej wymianie samego aparatu, inna sprawa że oba dają podobny obrazek, kwestia funkcjonalności i ergonomii, trzeba przymierzyć w rączkach.
Musiałbyś obserwować ceny końcowe aukcji, ewentualnie odjąć z 10% zostawionych na zwyczajowe negocjacje od ofert olx. Strzelam, że ~1200, ale nie śledzę tego modelu, więc to tak na oko mocno i możliwie, że niedokładnie. Dopytaj jeszcze o dowód zakupu i pochodzenie.