Zobacz pełną wersję : Aparat do kręcenia filmów na początek
Cześć! Już jakiś dłuższy czas interesuję się montażem i ogólnie filmem, ale ostatnio zaciekawiło mnie nagrywania własnych filmów, no i tu moje pytanie.. Szczerze, nigdy jakoś nie miałem okazji nagrywać ani robić zdjęć aparatem jedynie telefonem ale to raczej jakieś losowe sytuacje..
Jestem początkujący ogólnie w temacie fotografii, mam do dyspozycji gdzieś do 2000zł, ale wolałbym żeby ta cena była niższa bo to i tak trochę więcej niż mogę wydać :P
Chciałbym nagrywać filmy typu cinematic :P
Myślę nad Nikonem d3300 lub canonem 1300D
Rozumiesz, że w nikonach nie ma AF przy filmowaniu ? Nie wiem jak w tanich canonach.
Chciałbym nagrywać filmy typu cinematic :P
ŁAŁ - możesz objaśnić co przez to rozumiesz ?
https://www.youtube.com/watch?v=LLUF6gsggUc
Coś tego typu, no tu jest właśnie ten nikon ale chcę robić krótkie filmy tego typu
Kamery filmowe kreca filmy z predkoscia 24 fps
Kamery cyfrowe kreca filmy 50-60 fps
(ostatnio nawet do 300 fps - normalne kamery, nie specjalistyczne)
Nasladowanie oryginalnej pracy kamery filmowej w kamerze cyfrowej jest czesto nazywane "cinematic"
To tak lopatologicznie na szybko dla wszystkich :-D
Kamery filmowe kreca filmy z predkoscia 24 fps
Kamery cyfrowe kreca filmy 50-60 fps
(ostatnio nawet do 300 fps - normalne kamery, nie specjalistyczne)
Nasladowanie oryginalnej pracy kamery filmowej w kamerze cyfrowej jest czesto nazywane "cinematic"
To tak lopatologicznie na szybko dla wszystkich :-D
z dopiskiem "look" - nie ma filmów typu cinematic. Trzymajmy się poprawnych określeń bo za chwilę wyjdzie bełkot
A mozesz sobie dopisywac co zechcesz :^))))))))))))))))))))))))))))))))))
- - - - kolejny post - - - - - -
Dobrze gadasz - to jest wlasnie bełkot :mrgreen:
A mozesz sobie dopisywac co zechcesz :^))))))))))))))))))))))))))))))))))
- - - - kolejny post - - - - - -
Dobrze gadasz - to jest wlasnie bełkot :mrgreen:
błysnąłeś - gratulacje
może jednak przemyślisz swoją wypowiedź ?