Zobacz pełną wersję : Ile zdjęć z wesela
marzenkkk
13-08-2017, 08:35
Witam.
Jestem fotografem ślubnym, chciałem zapytać Was ile przywozicie do domu zdjęć z wesela?
Ja z każdego przywożę ok. 5000 zdjęć.
Bo mi co półtora roku pada migawka i zastanawiam się czy nie robię za dużo zdjęć, no ale tak mi po prostu wychodzi :/
Nie martw się. Brak umiejętności robienia zdjęć skutkuje bezsensownym kłapaniem migawką. Z czasem, gdy nabierzesz choć trochę doświadczenia, powinieneś zacząć zachowywac się bardziej profesjonalnie.
kurczeblade
13-08-2017, 09:59
5000 zdjęć z wesela :o kolego po pierwsze nieźle musisz wkurzać tych ludzi na ślubie/weselu trzaskając każdemu setki zdjęć, strasznie namolne to musi być. Po drugie kiedy robisz przerwy na odpoczynek? ;) Rozumiem że obiad to na wynos bierzesz ? ;)
spiritus
13-08-2017, 10:20
Mi się udało być kilka razy. Do domu przynosiłem ok 1000 zdjęć z czego 600-700 oddawałem (wiem, wiem... i tak za dużo ale PRO nie jestem :D)
Witam.
Jestem fotografem ślubnym, chciałem zapytać Was ile przywozicie do domu zdjęć z wesela?
Ja z każdego przywożę ok. 5000 zdjęć.
Bo mi co półtora roku pada migawka i zastanawiam się czy nie robię za dużo zdjęć, no ale tak mi po prostu wychodzi :/
A ile % z tego nadaje się do dalszej pracy nad materiałem?
madebyzosiek
13-08-2017, 14:39
A ile % z tego nadaje się do dalszej pracy nad materiałem?Pewnie góra 10% ;) marzenkkk jeżeli pytanie jest na poważnie, to proponuję popracować nad kadrem, a nie "walić na oślep"... No chyba, że co roku nowy aparat, to wtedy śmiało :D
A ciekawe też gdzie te zdjęcia trzymasz i czy to rawy, czy jpgi...? Zresztą już selekcja z 5000 zdjęć jest ponad możliwości mojej wyobraźni ;)
Az zamarlem z szoku wielkiego ...
5000 zdjec ?? To chyba z trzydniowego wesela i tygodniowych poprawin ??
A potem siadasz na 3 tygodnie i ta gore kompostu obrabiasz i obrabiasz i obrabiasz ...
Samo wstepne obejrzenie takiej sterty zajmuje wiele godzin.