PDA

Zobacz pełną wersję : Mały aparacik co polecacie



Antonina
14-09-2005, 15:17
Witam
Mam pytanie jaki byście polecili aparat chodzi o jakiś mały dla siostrzenicy do tej pory używała Nikona E2500 ale po pobycie nad jeziorem wysiadł musze coś poszukać ale w tym segmencie jestem zielona jak byście coś mogli polecić
Pozdrawiam

c2h5oh
14-09-2005, 15:17
przedzial cenowy?

Antonina
14-09-2005, 15:29
przedzial cenowy?

DO 1500zł
dzięki nie koniecznie Nikona

c2h5oh
14-09-2005, 15:35
uo. to juz ladne pieniazki - jesli nie zalezy jej na zoomie to canon g5/a610, jesli musi byc xWCholere to jakiegos panasonica.

Antonina
14-09-2005, 16:10
Teraz zobaczyłam ile tego jest i pomału zaczynam żałować ze się podjęłam że coś pomogę jak zaczęłam szukać to zaczyna mi głowa pękać jeszcze jedno kiedyś ktoś w dziale Testy sprzętu umieścił link do strony gdzie można było porównać zdjęcia z różnych aparatów ale został gdzieś przeniesiony wie ktoś gdzie albo gdzie tego szukać
Dzięki

[ Dodano: Sro 14 Wrz, 2005 ]
A co myślicie o tym http://www.dpreview.com/reviews/sonydscv3/

http://www.fotopolis.pl/index.php?gora=4&lewa=1&arch=1&e=2240

http://www.fotorimex.pl/product.php?id=177
karta CF pasuje a i specyfikacja wydaje sie OK

Hel
14-09-2005, 16:41
Czy to może ten link ?
www.pbase.com/cameras

Antonina
14-09-2005, 16:47
Czy to może ten link ?
www.pbase.com/cameras
Chyba nie tam były na górze były dwa pola w których wybierało się dwa aparaty do porównania i pokazywały się zdjęcia z jednego i drugiego , no nic przeglądam dalej może natrafię gdzieś lecę po kolei a jeszcze jedno pamiętam ze gość który to podawał miał takie czarno białe zdjęcie pod swoim podpisem żywcem wyjęte z czasów stanu wojennego

Lolek
14-09-2005, 17:56
karta CF pasuje a i specyfikacja wydaje sie OK
Tylko że kasa większa.
Podaj jakieś wymagania: rozdzielczość, zakres ogniskowych, dopuszczalne gabaryty, bo inaczej trudno doradzić.