PDA

Zobacz pełną wersję : monitor



bwn
04-06-2007, 14:07
Witam.
W najblizszym czasie bede musiał zmienić monitor,mam starego CRT Samsunga,niestety wczoraj sie nie chciał właczyć9jade na rezerwowym).
Trzeba więc kupic coś nowego.
Moje typy to:
1.
iiYama 19'' H481S-B6 (http://techplanet.pl/?gk=0&k=22&id=7940&v=zo&ord=cena&f=more&filtr=szukaj)
2.
Samsung SyncMaster 940N (http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/Samsung/19_cali/19_Samsung_SyncMaster_940N_bez_pivota_/pelny,id,26653/)

No i taki ekstremum,którego poleca mi znajomy.Nie wiem czy warty tej różnicy w kasie.
3.
Eizo FlexScan S1931SUB (http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/Eizo/SlimEdge__profesjonalne_zastosowania_biznesowe/19_/19_Eizo_FlexScan_S1931SUB_black/pelny,id,33714/)

Napiszcie na jakie parametry zwracac uwagę,jestem totalnym laikiem w tym temacie i moje strzały to bardziej na chybił trafił.
Aha monitor prócz obróbki wykorzystywany tez bedzie do grania.
Za rzeczowe odpowiedzi wielkie dzieki

stig
04-06-2007, 14:14
Tylko i wylacznie to, co poleca Ci kolega.
Pierwsze 2 sa na matrycach TN -- nie nadaja sie do pracy ze zdjeciami.
EIZO na matrycy PVA jest wrecz idealnym zamiennikiem monitora CRT.

Mont
04-06-2007, 14:21
Niedawno zakupiłem za 1499zł NEC 1970NX z matrycą S-IPS, widziałem w necie taniej, do amatorskich celów rewelacyjny.

nowart
04-06-2007, 14:22
trochę duża ta rozbieżność cenowa...
skoro zwracasz uwagę na Samsunga 940N za 820zł w Komputroniku to polecam Samsunga 970P - przed kilkoma dniami brałem dla kogoś w Agito za 904zł z przesyłką kurierem na następny dzień. Nie bawiłem się zbyt wiele ale matryca już PVA a nie TN i prezentował się po wstępnym skalibrowaniu bardzo ciekawie. Jedyne na co zwróciłem uwagę to spore smużenie widoczne znacznie bardziej niż mój Formac o dużo gorszych parametrach reakcji plamki...
Skoro 800 i 1800 nie robi dla Ciebie różnicy to zwróć może uwagę na Nec z matrycami S-IPS - są naprawdę świetne a można je dostać dużo taniej niż w Komputroniku (poniżej 1500zł).

bwn