PDA

Zobacz pełną wersję : nikon- kompakt do 2500-300 funkcjonalny

karella7
26-06-2017, 09:15
Witajcie - mój aparat nikon coolpix ( nie pamiętam teraz dokładnie serii) uległ uszkodzeniu i po zrobieniu kilku zdjęć pojawia się Error. Świetny aparat ( choć duzy,dobry zoom zdje się 12 krotny, 24 piksele, lampa błyskowa i co bardzo lubię obracany obiektyw do robienia selfi).

Szukam coś podobnego w rozsądnej cenie . Mój już ma jakieś 6- 8 lat.
Zastanawiałam się nad nikonem p900 ale nie wiem czy na moje potrzeby nie będzie za duży gabarytowo.
I jak wygląda robienie zdjęć tym aparatem portretowych.

Interesuje mnie aparat do robienia
- portretów
- zdjęć podróżnych
- zdjęć miejskich
- czasem przyrody - ( makro wyraźne i jednak trochę zooma)

Moim ulubieńcem na dzień dzisiejszy jest FujiFilm X-Pro2 niestety nie na moja kieszeń
- ale jest mały
- i robi bokeh - lub go imituje

Czy ktos ma pomysł na nikona który miałby chociaż w wąskim zarysie powyższe funkcje?
Jestem amatorem zupełnym więc jeśli popełniłam jakieś nietakt proszę o wyrozumiałość.

ksh
26-06-2017, 11:11
Musisz rozróżnić kompakty, megazoomy i kompakty z wymienną optyką, łączy je tylko to że wszystkie robią zdjęcia :)
Musisz napisać ile chcesz wydać bo wymagania twoje nie są uniwersalne i nie da się zastąpić aparatem z jednym obiektywem.

karella7
26-06-2017, 16:01
nie doprecyzowałam tego w temacie chcę od 2000 -3000 zł;-)
Przez moment zastanawiałam się tez nad lustrzanką - ogólnie mam teraz straszny bałagan ofertowy po przejrzeniu kilkudziesięciu pozycji na półkach;-)
Ciekawy wydaje się też Nikon - d5300 ale kiedy patrzyłam jak robi zdjęcia to wydaje mi się że jednak są nieostre np. w mieście i zdaje się że zwykły kompakt poradziłby sobie lepiej.
Chyba że były to celowe zdjęcia poglądowe - lub wykonane nieporwanie.
Nie mam doświadczenia więc są to moje tylko subiektywne odczucia z googla.