PDA

Zobacz pełną wersję : Cesna

Jarecky83
17-05-2017, 09:09
Wybaczcie, jeśli pomyliłem wątek, ale myślę, że tutaj najwięcej specjalistów i mi pomogą;) Otóż, niebawem będę fotografował ślub i jedną z atrakcji dla gości ma być przelot Cesny i zrzucenie na weselników płatków róż:) Nigdy nie miałem okazji fotografować samolotów, tak więc podpowiedzcie czym to najlepiej ogarnąć? Podejrzewam, że wysokość przelotu nie będzie duża, tak więc chciałbym ująć i samolot oraz szerszy kadr. Fotografuje na 2 body (D3S oraz D700), a co do samolotu, próbować N85 1.8G, nadąży? Czy bezpieczniej 50tka 1.8G, ale tu już nie będzie zbliżenia na samolot;)

madebyzosiek
17-05-2017, 10:24
Wydaje mi się, że z 85 też nie będzie zbliżenia za dobrego... Pożycz jakieś 70-300, Tamrona VC USD, albo Nikkora VR...

Jarecky83
17-05-2017, 10:56
Chyba aż takie zbliżenie, żeby samolot zajmował cały kadr nie jest konieczne? Ale nie znam się, nie wiem na jakiej wysokości poleci, chyba nie dużej, żeby trafił tymi płatkami;)

madebyzosiek
17-05-2017, 11:07
No ja takiego czegoś też nie fotografowałem nigdy, ale na moje oko do samolotów na małych wysokościach 200 mm to minimum na FX ;)

Bushi
17-05-2017, 11:24