PDA

Zobacz pełną wersję : Wybijcie mi d70's z głowy...

Prezes Klubu TECZA
02-06-2007, 13:39
Witam!

Jestem "niedzielnym" fotografem :)

Po przeszło rocznej przygodzie z Fuji S9500 nadszedl czas na zakup pierwszej w zyciu lustrzanki.
Po przeanalizowaniu setek tysiecy stron testow, opinii, recenzji na pod uwage biore D70's +18-70 (2599zl), Samsunga GX-10kit (2799zl) oraz ekonomicznie Pentax K100Dkit.

Bardzo Was prosze o pomoc przy wyborze aparatu.

Jacek B.
02-06-2007, 13:43
jesli faktycznie neidzielna fotografia to D70s będzie najleprzym wyborem.

Cold
02-06-2007, 13:44
Nie zamierzam wybijać Ci z głowy tak rozsądnej decyzji jaką jest zakup D70s z kitowym 18-70 :D

Prezes Klubu TECZA
02-06-2007, 13:47
ale dlaczego d70's bedzie dla mnie najlepszy?
prosze o obiektywne sugestie :)

Lu_natyk
02-06-2007, 13:56

Wiem że może będe upierdliwy ale przeszukaj forum...
Podobnych wątków jest wiele...

pozdrawiam
Lu_natyk
Zresztą posiadacz D70s... lecz z kilkoma sigmami

Jacek B.
02-06-2007, 13:57

cena...
ma kilka zalet ale też kilka wad mimi to za te pieniądze nic leprzego nie kupisz

Prezes Klubu TECZA
02-06-2007, 14:09
Cenowo to chyba bedzie najlepszy Pentax k1oo skoro juz mowa o niedzielnym fotografie :)
D70s ponoc ma niezle szumy widoczne juz od iso 400?

Bjania
02-06-2007, 14:14
...najleprzym...

...leprzego...

Zlituj sie nad nami - prosze.

Igorsky
02-06-2007, 14:15
Witam!

Po przeszło rocznej przygodzie z Fuji S9500 nadszedl czas na zakup ......

Prosze o utworzenie nowego dzialu na forum pt: kupcie mi lustrzanke bo ja nie umiem sam

bez obrazy prezes, ale juz ktorys raz to czytam

crofan
02-06-2007, 14:15
Lepiej wez d50, no chyba ze chcesz siedziec w nefach to wtedy d70s bedzie lepszym wyborem.Pozdr

DXT
02-06-2007, 14:16
Rekreacyjnie jak sie foci to mozna sie zamknac w zestawie d40x i 18-200VR ale to przekracza zakladane wydatki - moze d40 KIT na poczatek?

Prezes Klubu TECZA
02-06-2007, 14:17
a jaki jest sens pakowac sie teraz w d50, w dodadku uzywke?