PDA

Zobacz pełną wersję : Zdjęcia samochodów - odbicia na lakierze

MichalNik
24-04-2017, 22:57
Witam,

Posiadam aparat Nikon d90. Czytałem różne tematy i nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Robię zdjęcia samochodom, jednakże niekiedy na zdjęciach są bardzo duże odbicia światła.
Czy jest jakaś metoda by skutecznie to usunąć?
Która opcja w aparacie może zniwelować odbicia?

Bawiłem się już różnymi ustawieniami, bezskutecznie.
Jestem trochę laikiem w tych sprawach, proszę się nie śmiać.

Zamieszczam zdjęcie
http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/FPMz4LBNeV3QG2WvBGTQptvKXc8ekX

Dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

gzyms
24-04-2017, 23:08
Filtr polaryzacyjny.

Wysłane z

MichalNik
25-04-2017, 23:10
Zamieszczam jeszcze raz zdjęcie
https://images81.fotosik.pl/531/1ab94a0be7e65d3bmed.jpg

Filtr polaryzacyjny.

Dzięki za zainteresowanie tematem, doradzisz jakiś filtr?
Na allegro jest pełno tego tylko czy coś jest warte uwagi

Borat1979
25-04-2017, 23:38
Dzięki za zainteresowanie tematem, doradzisz jakiś filtr?

Kup filtr dobrego producenta np. Hoya Fusion. Unikaj badziewia po kilkadziesiąt złotych.

sl011
26-04-2017, 08:23
doradzisz jakiś filtr?
Chyba najpopularniejsze niedrogie marki to Hoya i Marumi.

Keszelski
26-04-2017, 08:44
też mam zamiar kupić polara i przy rozpoznawaniu tematu dowiedziałem się, że warto też zwrócić uwagę na to jak łatwo/trudno czyści się taki filtr. I takie które czyści się relatywnie łatwo, to już niestety koszt 300 zł dla 77mm (marumi)

gremed
27-04-2017, 10:40