Zobacz pełną wersję : Nikon D7000 + obiektywy
Damian72
25-03-2017, 18:27
Witam,
na początku witam wszystkich. Jestem nowym na forum i jest to mój pierwszy post.
Mam wielką prośbę do bardziej doświadczonych forumowiczów. Mam okazję kupić używanego Nikona d7000 z zestawem dwóch obiektywów: Sigma DC 17-50mm 1:2.8 EX HSM, Nikon AF Nikkor 50 mm 1:1.8 D za cenę 2400zł.
Czy taki zestaw jest warty tej ceny?
Jestem początkującym adeptem fotografii. Będę wykorzystywał aparat do zdjęć rodzinnych, interesuje mnie też robienie panoram sferycznych (ale to później).
Dobra cena warto brać jeśli dobry stan całości.
Damian72
25-03-2017, 19:09
Ok, dzięki za szybką odpowiedź. Dzisiaj, wieczorem jadę zobaczyć cały zestaw. Na jakie elementy mam zwrócić szczególną uwagę?
Uszkodzenia, otarcia, jakieś próby rozkręcania, sprawdzić przebieg, w obiektywach soczewki czy czasem nie porysowane, czy działają i ostrzą w punkt ( test pod ostrym kątem np tekstu w książce ).
Damian72
27-03-2017, 18:22
Jeszcze raz dzięki koesh. Sprzęt zakupiłem, przebieg - 10783 zdjęć (sprawdzone w Camera Shutter Count), body w nienagannym stanie (bez otarć i zarysowań), obiektyw sigma zakupiony w lutym 2014 (na obiektywie film UV firmy Hama) w celu ochrony, obiektyw nikor 50mm też jak igła. Do aparatu dołączony grip z dwoma bateriami (jedna oryginalna druga nie), torba tamrona, która mieści całość zabawek. W sumie udało mi się stargować trochę cenę i za całość zapłaciłem 550EUR.
Teraz pozostała najtrudniejsza rzecz: nauczyć się robić dobre zdjęcia :-)
ciacho23
27-03-2017, 18:49
Jeśli tylko wszystko faktycznie działa to świetna okazja Ci się trafiła.
Damian72
27-03-2017, 19:28
właśnie, cały czas go rozgryzam. Robię testowe zdjęcia i jak na razie nie mam do czego się przyczepić (oby tak dalej).
Damian72
28-03-2017, 22:22
Wybrałem się dzisiaj na małą przechadzkę, żeby przetestować aparat. Jedno ze zdjęć w załączeniu.
Ustawienia: f/8, 4s, ISO 160, Sigma DC 17-50mm 1:2.8 EX HSM