Zobacz pełną wersję : Fotografia ślubna POMOC
olabalcerzak1995
02-03-2017, 09:16
Dzień dobry :) mam do was małą prośbę odnośnie fotografii na ślubach weselach imprezach okolicznościowych ostatnio zaczęły napływać do mnie nieduże propozycje fotografi właśnie na ślubach odnawialam bo nie miałam odpowiedniego sprzętu i nie byłam chyba gotowa, ale skoro napływają to warto było coś z tym zrobić więc zakupiłam lampę Nikon speedlight SB 600 oraz obiektyw nikkor 35mm f/1.8 G
( Plus mam standardowy obiektyw 18/105 mm oraz sigma 18-300 mam f/3.5-6.3, korpus Nikon D5100 )
Czy z takim sprzętem mogę śmiało iść na wesele czy nie jest on do kitu i czy te zdjęcia będą wystarczająco dobre nie chodzi mi o nie wiadomo co ponieważ nie jestem profesjonalistką :)
Proszę o odpowiedzi :)
Pozdrawiam
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
piotrekcoleman
02-03-2017, 09:31
Ja osobiście nigdy nie poszedł bym na wesele z jednym aparatem i do tego d5100. To nie jest aparat stworzony do takich zadań jak reportaż ślubny, nie wiesz co cie spotka, jakie warunki itd. Do tego masz tylko jedna lampę. Co zrobisz jak ci sie zepsuje? Do tego nie masz obiektywów (nada sie tylko 35). Ślub to nie urodziny to bardzo ważny moment w życiu. Ja na twoim miejscu odmówił bym albo szedl na drugiego fotografa
Raczej nie zabieraj się za próby zarabiania na fotografowaniu, jezeli nie potrafisz wątku na prostym forum założyć w odpowiednim dziale. Mimo wszystko trzeba myśleć wykonując jakieś czynności.
piotrekcoleman
02-03-2017, 09:34
Raczej nie zabieraj się za próby zarabiania na fotografowaniu, jezeli nie potrafisz wątku na prostym forum założyć w odpowiednim dziale. Mimo wszystko trzeba myśleć wykonując jakieś czynności.
Zgadam sie całkowicie ;)
olabalcerzak1995
02-03-2017, 09:52
Zgadam sie całkowicie ;)
Jestem tu pierwszy dzień i nie pytam o pomoc w założeniu posta a o pomoc odnoście tego co jest wyżej. Wam dziękuję za odpowiedź może ktoś bardziej życzliwy się trafi