PDA

Zobacz pełną wersję : monitor multimedialny - wyposażenie szkoły

GrzesiekM
26-02-2017, 00:53
Witam Szanownych,
Stoję przed faktem zakupu na potrzeby szkolnej pracowni monitora multimedialnego tak z 50-55 cali. Nie mam doświadczenia w tym zakresie materii, więc jeśliby Ktoś mógł mnie wesprzeć wiedzą i doświadczeniem, byłby wdzięczny... Rzecz powinna pracować w zespoleniu z lapkiem na Windowsie, w ostateczności pod Androidem, a cena jak to w szkole raczej ku taniości skłaniać się powinna... zależy mi na jakości i trwałości, choć dziś i tak wszystko małe rączki robią :) Za wszelkie uwagi na co patrzeć i na co zwracać uwagę wdzięczny będę, a za konkrety namiarów to chyba pobłogosławię :)

Pozdrawiam
Grzesiek

ksh
26-02-2017, 11:21
Zdecydowanie wbij na forum np hdtv i poczytaj o TV 4K lub taniej FHD będzie super do tego przecież.

amirez
28-02-2017, 20:05
Do koesh monitor interaktywny to nie tv.
Na sam monitor multimedialny, a właściwie interaktywny średniej klasy trzeba liczyć od 10.000 w górę. Im więcej w górę tym lepiej. Jak ma być jakość i trwałość to od 15k w górę. Czyli po taniości raczej nie da rady.
W tym momencie powstaje pytanie czy jest sens takiego zakupu, bo w tej cenie dostaniesz dwie tablice interaktywne z rzutnikami. z szerokokątnym obiektywem.
Zalety takie monitora też są: jakość obrazu, podstawowa praca bez podłączonego komputera i... szpan przy wizytacji ;)
Co do namiarów wystarczy zapytać wujka gu-gu.
ps. jestem belfrem i też kombinowałem ;)

GrzesiekM
28-02-2017, 20:25
amirez... co do ceny mam jej świadomość :) Po prostu nie mam doświadczenia w tym segmencie i liczyłem na wsparcie mających doświadczenie... 4K odpada, bo Full HD wystarczy padło na Avteka 55" z lapkiem na Andku, się sponsor na 2 szt. zestawu porwał :)

madebyzosiek
28-02-2017, 20:31
Kup tablicę interaktywną i dobry projektor. Mogę Ci dać namiar na dobrą firmę z Wrocławia :)

amirez
28-02-2017, 22:21
To tylko pogratulować znalezienia sponsora na dwie sztuki takiego cacka.