Zobacz pełną wersję : Nikon D3300, czy Nikon D5200?
Hej, jestem amatorką, która ma na aparat+2 obiektywy do przeznaczenia około 4000 zł. Lepiej jest wybrać Nikona D3300, czy dopłacić i wziąć D5200? Jaka jest zasadnicza różnica i czy ja, jako początkująca tę różnicę odczuję? Pomocy, moi bardziej doświadczeni Koledzy ;)
kurako92
21-12-2016, 21:08
Jeżeli chodzi o d3300 a D5300 który jest droższy tylko o 200 zł to różnica jest taka: gibany ekran, ilość pól AF, WiFi, GPS.
Zdecydowanie coś z serii 5XXX.
Używałem d5200 i d3300 , wg moich doświadczeń z nimi - d3300 ma większy obraz w wizjerze, wygodniejszy uchwyt, jest lżejszy, w celności i skuteczności AF większych różnic się nie doszukałem , d5200 ma ładniejsze wyświetlane ramki af (d3300 ma słabo widoczne male punkty), jakość generowanych zdjęć na podobnym poziomie, gibany ekran w d5200 można zaliczyć do plusów lecz jak dla mnie sposób jego gibania jest dla mnie niepraktyczny , stosowałem to raczej do ochrony wyświetlacza podczas noszenia w torbie.
marcinkow28
22-12-2016, 15:23