PDA

Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Paula

pako1
05-11-2016, 21:58
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2016/11/DSC_69104-1.jpg?
źródło (https://dl.dropboxusercontent.com/s/ycs98a1npshrny0/DSC_6910-4.jpg?)

Nie wiem czy dobrze zamieściłem zdjęcie, jeśli nie to proszę mod. o poprawę.

DawiX
05-11-2016, 22:10
Na twarzy modelki jest tyle tapety, że aż trudno się to ogląda.
Światło nierównomiernie rozkłada się na twarzy, a szkoda.

pako1
05-11-2016, 22:18
Z tego co wiem to żona nie maluję się jakoś mocno, twarz się świeci, ale to pewnie przez rozświetlacz. Próbowałem coś z tym zrobić ale mi nie wychodziło, ale dzięki za opinie.

DawiX
05-11-2016, 22:21
Nie odbierz źle mojego wcześniejszego postu, po prostu sam zobacz twarz Twojej żony na tej fotce a inne w tym dziele.
Jestem laikiem, ale jak laik takie rzeczy zauważa to wiesz... :-)

pako1
05-11-2016, 22:28
Spoko, nie obrażam się:-) brak doświadczenia wychodzi na jaw.

ecml
05-11-2016, 23:02
Ja tu tapety nie widzę. Ładne kolory i fajnie dobrana głębia ostrości - to mi się podoba.

FelTom
05-11-2016, 23:05
Dlatego, że do zdjęć stosuje się inny makijaż - matowy. Wszelkie błyszczące fatalnie wychodzą na zdjęciach.
Ponieważ jesteście już po ślubie, więc was już to osobiście nie dotyczy. Warto o tym pamiętać, szczególnie, gdyby właśnie taka okazja zdarzyła się gdzieś w rodzinie. Profesjonalna makijażystka będzie o tym wiedziała, czasem jednak makijaż robią koleżanki panny młodej... A wtedy taki błyszczący może trochę zepsuć zdjęcia.

Doświetlenie splaszczyło obraz. Dodatkowo "uaktywniło" błyszczący makijaż jeszcze bardziej.

Zdjęcie przyjemne w odbiorze. Bardzo lubię zielone tło. Ogólnie pozytywnie, tylko następnym razem - kontrola tego błyszczenia - inny makijaż i bardziej miękkie światło doświetlające.

pako1
05-11-2016, 23:46
No tak, rozświetlacz może wygląda ok na codzień, świeża twarz i w ogóle, ale do zdjęć to już niekoniecznie. Dzięki za opinie i sugestie :-)

KaarooL
08-11-2016, 18:28