Zobacz pełną wersję : Obiektywy do Nikona d5100
December_Girl
29-08-2016, 13:44
Cześć,
zastanawiam się nad zakupem obiektywu do mojego Nikona d5100, jestem początkujący więc nie wymagam kosmicznych możliwości, ale będę przede wszystkim filmować, ale do fotografii używany również będzie. Cenowo muszę zamknąć się w około 700zł około, myślę ze jak na obiektyw z mniejszymi możliwościami nie jest do za niska kwota. Które polecacie?
OK ale jaki masz obiektyw i jakie ogniskowe w nim używasz najczęściej, czy brakuje ci jasności obiektywu czy nie ?
dannywrocek
29-08-2016, 16:59
Tak zupełnie w ciemno: 35 1.8 DX pozwoli Ci się zmieścić w budżecie i da sporo frajdy :-)
Sent from my XT1032 using Tapatalk
December_Girl
29-08-2016, 17:33
OK ale jaki masz obiektyw i jakie ogniskowe w nim używasz najczęściej, czy brakuje ci jasności obiektywu czy nie ?
mój obecny obiektyw to 18-55mm, i jako ze naprawdę dopiero zaczynam, nie do końca wiem które najbardziej mi sie przyda, jakbyś mógł wybrać w tym przedziale cenowych parę różnych obiektywów i napisać do czego są najlepsze, byłabym bardzo wdzięczna. Dodatkowo jakość zdjęć jest niska (mimo dobrego wyostrzenia, zdjęcia są niewyraźne w dużym przybliżeniu)
Wklej takie zdjęcie bo 18-55 powinno dac satysfakcjonującą jakość, a nie sądzisz że to nie jest dobry pomysł żeby ktoś wybierał za ciebie co tobie się przyda ?
Dopiero zaczynasz ale fotki robisz i chyba wiesz jaką ogniskową używasz najczęściej.
Teoretycznie wcześniej wspomniany 35mm jest super ale... może potrzebujesz zooma, a może czegoś szerokiego ?
dannywrocek
29-08-2016, 17:58
Co fotografujesz najczęściej? I gdzie (wewnątrz czy na zewnątrz)? 18-55 na początek,jak wspomniał @koesh,powinno być wystarczające.
Sent from my XT1032 using Tapatalk
35 przeniesie cie na jasną stronę mocy:)