PDA

Zobacz pełną wersję : [ Glamour/Beauty ] Kuchnia

kpoczta
03-08-2016, 23:50
Witam. Oto moja pierwsza sesja tego typu, jestem totalną amatorką próbującą stworzyć coś ciekawego. Liczę na szczere opinię. :)

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13626544_1338986886128628_5600394762572300830_n.jp g?oh=8fbad8030b32994892b6d10d4713b696&oe=58115E58)

źródło (https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13921205_1344462648914385_9110067682307221582_n.jp g?oh=0789e6610248bc0ca7e782b6bfc2f754&oe=58254EA8)

SerU
04-08-2016, 00:06
Witaj na forum!

Nie jestem specem od tego rodzaju fotografii, ale swoje widzę, więc napiszę, co mi się nasunęło:
1-ka jest ciekawa, choć drażni mnie nieco ten parapet wystający z pośladka modelki i nieco bardziej wyeksponowałbym kontekst zdjęcia, czyli więcej mąki i wałka na blacie ;)
2-ka to trochę za mało światła, jak dla mnie i coś z perspektywą jest nie tak - jakby na siłę prostowane do krawędzi okna, a nie do środka kadru.

I na koniec: osobiście będę czekał na Twoje kolejne prezentacje zdjęć na tym forum ;)

cezary-k
04-08-2016, 00:53
Dobrze że napisałaś, że jesteś totalną amatorką, bo ze zdjęć to nie wynika ;). Powiem tylko tyle, że podoba mi się Twoja konwersja do czerni i bieli.

kpoczta
04-08-2016, 09:52
SerU - na początku dziękuję Ci bardzo za komentarz i powitanie! :)
Prawdę powiedziawszy dopiero teraz zwróciłam uwagę na ten parapet i rzeczywiście coś gryzie po oczach, co do mąki na blacie znowu się zgadzam - brakuje jej.
Kurde zawsze mam problem z otoczeniem na zdjęciu, coś mi wiecznie umyka.
Druga fotka była oświetlona tylko i wyłącznie światłem padającym przez okno :D było go mało to prawda ale coś mnie urzekło, co do perspektywy chyba skupiłam się na pośladkach i wszystko inne rozjechało się w swoje strony. :P
Kolejne zdjęcia na pewno się pojawią! Szczerych i konkretnych opinii czy rad nie znajdę nigdzie indziej, a na tym mi bardzo zależy.

Cezary-K - dziękuję bardzo! :)