Zobacz pełną wersję : Początkujący fotograf
Witam koledzy
Jak w temacie jestem początkującym fotografem ale stwierdziłem ze może zajął bym się tym zawodowo. (W sumie to nie sam stwierdziłem, popchnęli mnie do tego znajomi wraz z żoną)
No właśnie popchnęli, ale ja sam nie wiem czy mają rację. Tutaj prośba do was, czy mogli byście spojrzeć swoim fachowym okiem i ocenić zdjęcia?
Był bym wdzięczny jak byście napisali kilka słów o moich błędach lub może znajdą się też jakieś plusy.
Za uwagi typu "idź zajmij sie czymś innym a to zostaw profesjonalistom" bardzo dziękuje.
Proszę o obiektywne opinie i pamiętajcie ze każdy z was kiedyś zaczynał ;)
Sprzęt jaki aktualnie posiadam to:
Nikon d300
sb-900
nikor 50 1.8d
nikor 24-70 2.8
www.wyjatkowachwila.com.pl
Jedyne co mi się rzuca w oczy to straszny bałagan z kolorami, jakieś fioletowe lub poparzone twarze i to psuje całość mimo że tam sporo fajnych zdjęć.
madebyzosiek
05-07-2016, 21:04
Przygotowania do ślubu – trzy zdjęcia z ostrością, w tym dwa takie same
Ceremonia ślubu – może dwa zdjęcia się nadają…
Przyjęcie weselne – cztery zdjęcia mają ostrość, wszystkie wyglądają jak robione co najwyżej komórką…
Plener – przy tym co pokazują trzy powyższe galerie wygląda, jakby nie był Twój pod każdym względem – obróbki, pomysłu, kadru…
Chrzciny – tych 9 zdjęć, które są ok, znów nie wygląda na Twoje autorstwo, jeżeli przygotowania, ślub i przyjęcie są Twoje…
Detale – nic ciekawego…
Ze strony o mnie: „Zwykle reportaż ślubny zaczynam od przygotowań, jakieś 2-3 godziny przed ślubem. a kończę po zabawach oczepinowych. Sesję plnerową wykonuję najczęściej innego dnia niż dzień ślubu . Pozwala to na odwiedzenie kilku miejsc plenerowych, nie jesteście już tak zestresowani, dzięki temu zdjęcia są bardziej naturalne a Wy bardziej zadowoleni z efektów .