PDA

Zobacz pełną wersję : Początki z D3300

ziuta9429
18-06-2016, 23:54
Witam wszystkich serdecznie, jestem Artur mam 22 lata i mieszkam obecnie w Manchesterze. Dziś kupiłem aparat Nikon D3300 z obiektywem NIKKOR 18-105 VR. Dodam że jest to moja pierwsza lustrzanka. Aparat chciałbym używać głównie do robienia zdjęć aut, kwiatów itd, tak na prawdę do wszystkiego.. Nie znam się jeszcze na ustawieniach aparatu, więc chciałem Was zapytać o porady. Czy są jakieś poradniki z ustawieniami aparatu? Pozdrawiam

Jeśli temat jest w złym dziale, proszę o przeniesienie :)

luck1985
18-06-2016, 23:56
Nie wierze w to co widzę i czytam :D

ziuta9429
19-06-2016, 01:03
To uwierz ;)

Andrzej1974
19-06-2016, 05:04
>> (...) Czy są jakieś poradniki z ustawieniami aparatu?

Pierwszym z poradników jest instrukcja obsługi. I to od tego poradnika powinieneś zacząć przygodę z lustrzanką Nikona...

OLDON
19-06-2016, 07:39
Jest kurs LYNDA - Up and Running with the Nikon D3200 and D3300 :) oraz książki do tego modelu, np. seria for Dummies.

madebyzosiek
19-06-2016, 09:10
Tu nie trzeba żadnych kursów... Tu trzeba opanować podstawy fotografii i instrukcję aparatu, nic więcej...

ksh
19-06-2016, 09:39
Dokładnie, instrukcja pozwala na początek zrozumieć działanie samego aparatu, jednak to my musimy zrozumieć jak to wszystko działa w praktyce, dlatego powoli zmieniaj ustawienia i rób zdjęcia, taki tip przydatny na początek jak już znasz zależności między przysłoną, czasem migawki i iso, rozumiesz co to jest głębia ostrości, to poznaj tryb A, który bardzo często jest dla nowego fotografa najlepszy.

Perkoz_1
19-06-2016, 10:28
Nic prostszego. Instrukcja obsługi jest z zasady wrogiem prawdziwego mężczyzny :mrgreen: Ustaw pokrętło nastaw / to duże na górze / na pozycję GUIDE i aparat sam cię będzie uczył krok po kroku aż do pełnego wtajemniczenia. Właśnie pod tym kątem robi się serie D3xxx i D5xxx Nikona.

Andrzej1974
19-06-2016, 10:42