Zobacz pełną wersję : Co myślicie o tym komputerze??
Cześć!
Naszło mnie na nowy komputer stacjonarny.
Będzie do niego podpięty monitor EIZO CS240.
Oto link: http://allegro.pl/komputer-photo-pro-i5-6600-ssd-2tb-hd530-16gb-ddr4-i6142536057.html
Ewentualnie byłbym wdzięczny za podpowiedzi, co można dobrego kupić w okolicach 2.500 - 2.800 zł, bo trochę nie jestem w temacie ostatnio, także muszę się zwrócić o pomoc do bardziej zorientowanych :)
Nie będę grał w gry. Oprócz PS + LR (pliki z D800) będę na nim tylko programował. No i przeglądał forum Nikoniarzy :)
Będę wdzięczny za pomoc :)
Kolo z allegro jak zwykle zaklina rzeczywistosc. Komputer nie ma zadnej karty graficznej, jest jedynie integra w procku. Superwydajna to ona tez nie jest jak ja opisuje.
Nic nie wiadomo o plycie glownej a i zasilacz pachnie mi chinska tandeta.
fakt, karta zintegrowana, ale na najnowszym procku Intel-a... Patrzyłem, że wydajnościowo nie wygląda to źle, ale jak wspomniałem - nie znam się za bardzo. Czy musi być karta graficzna dedykowana do pracy z LR i PS ??
http://i.imgur.com/laupKGU.jpg
źródło (http://i.imgur.com/laupKGU.jpg)
Cześć. Od 3 tygodni posiadam kompa z tą samą, zintegrowaną kartą graficzną Intel HD Graphics 530. Nie mam porównania do pracy z kartą dedykowaną, ale u mnie ps i lr chodzi płynnie. Wg mnie nie warto inwestować w kartę.
Pozdro
@koesh - dzięki.
Nie za dobra ta karta graficzna?? Może kupić coś gorszego, a przyinwestować np. w lepszy procesor??
@cywil11 - no właśnie... do obróbki chyba nie potrzeba "potwora" (??)
Jeśli zrezygnujesz z karty graficznej to możesz dać do tej konfiguracji i7-6700 co akurat do LR będzie fajne i pasuje mieć display port na płycie głównej czyli będzie coś ~350zł gigabyte lub asus, razem zamknie się w podobnej cenie.
A mogę tak zrobić, że będzie karta zintegrowana, a jak się dorobię (za 2-3 mieisące) to dokupię i włożę jakiegoś gForce'a ??