Zobacz pełną wersję : Drugi fotograf / budowa portfolio
Witam,od niedawna rozpocząłem swoją przygodę z fotografią ślubną,chciałem zapytać użytkowników tego forum i już siedzących w tym temacie od długiego czasu o ewentualną współpracę,jako drugi fotograf w celu budowy portfolio,jak na razie brak mi odwagi by szukać pary którą miałbym fotografować sam. Nie chcę też oferować pracy/zdjęć za darmo bo mam podobne podejście jak większość z was pewnie na tym forum do tego typu działań,ale zacząć jakoś trzeba więc stąd moje zapytanie do was.
Nie jestem jakimś totalnym amatorem, fotografią typowo hobbystycznie zajmuję się od około 9 lat do tej pory był to w większości krajobraz i portret. O fotografii ślubnej tak na poważnie myślę od jakiegoś czasu, jestem po warsztatach Nikona z Grzegorzem Moment i wybieram się na kolejne, także wiedza teoretyczna już jakaś jest,gorzej z tą praktyczną w postaci zdjęć.
Aktualnie zamieszkuję w UK,oczywiście byłbym w stanie przyjechać na umówioną wcześniej datę i miejsce na terenie całej Polski.
Ciężko Ci będzie znaleźć kogoś, kto Cię przygarnie, wszystko wytłumaczy, a potem tak po prostu sobie odejdziesz na swoje. Póki będziesz dla kogoś pracował, nawet za darmo, to i tak ten ktoś Cię nie wykorzysta jako pełnowartościowego pracownika, bo dopiero się uczysz i nikt kluczowych momentów a tym bardziej całego reportażu Ci nie powierzy, bo to mógłby być strzał w stopę. A gdy już się nauczysz co trzeba i ten ktoś mógłby na Waszej współpracy skorzystać, odejdziesz na swoje.