Zobacz pełną wersję : Dobre zdjęcia z d3300 i kitowy nikkor 18-55. Możliwe?
Witam. Pytanie pewnie wielu uzna za idiotyczne jednak mi nie daje ono spokoju.
Czy na pudełkowym zestawie d3300 i nikkor 18-55 da się zrobić dobre, piękne zdjęcia??
Jestem początkujący, naogladalem się pięknych fotek w sieci i wkurzam się, że moję foty są dalekie od tego co mnie tak urzeka. Chodzi przede wszystkim o ostrość. Mam wrażenie że moje zdjęcia w miejscu na który ustawiany był AF mimo wszystko nie są tak ostre jakbym sobie tego życzył. Wiem że sporo zależy od samego obiektywu i wiem że ten standardowy pozostawia wiele do życzenia. Mimo wszystko nadzieja gdzieś tam się ciągle tli.
Ktoś z Was jest w stanie pokazać mi piękne ostre zdjęcia z takiego "pierwszego zestawu"? Czy raczej to nie możliwe??
Maly.Psikus
02-04-2016, 00:58
http://pl.pixelpeeper.com/adv/?lens=179&camera=1873&perpage=12&focal_min=none&focal_max=none&aperture_min=none&aperture_max=none&iso_min=none&iso_max=none&exp_min=none&exp_max=none&res=3
Andrzej1974
02-04-2016, 06:44
"Jestem początkujący, naogladalem się pięknych fotek w sieci i wkurzam się, że moję foty są dalekie od tego co mnie tak urzeka. Chodzi przede wszystkim o ostrość. Mam wrażenie że moje zdjęcia w miejscu na który ustawiany był AF mimo wszystko nie są tak ostre jakbym sobie tego życzył. Wiem że sporo zależy od samego obiektywu i wiem że ten standardowy pozostawia wiele do życzenia. Mimo wszystko nadzieja gdzieś tam się ciągle tli.
Sprzęt sprzętem ale to odpowiednia obróbka daje efekt WOW. Takie (odpowiednio obrobione) zdjęcia zapewne widziałeś w internecie...
P.S. Nie wiem jaki dokładnie masz N18-55 ale tu masz zdjęcia z wersji VR: http://www.juzaphoto.com/m_recensione.php?l=en&t=nikon_18-55dx_vr.
zotornik
02-04-2016, 08:11